Hat állomást nem lehet még használni a Szabadka–Belgrád vonalon
Újvidék, Szabadka, Kiszács, Topolya, Nagyfény és Naumovićevo felvételi épületének nincs használatbavételi engedélye; a vasúti dolgozóknak és az utasoknak is tilos a belépés.
Újvidék, Szabadka, Kiszács, Topolya, Nagyfény és Naumovićevo felvételi épületének nincs használatbavételi engedélye; a vasúti dolgozóknak és az utasoknak is tilos a belépés.
Szerdán délben elstartoltak az első vonatok. Öt napig bárki díjmentesen utazhat Szabadka és Belgrád között az emelt sebességű intercity- és interregió-vonatokkal – melyek azonban egyelőre nem állnak meg Újvidéken.
Október 12-éig ingyen és bérmentve lehet utazni a vonalon.
Szokóval és Flirtökkel is tesztelik a már hónapokkal ezelőtt elkészült, Szabadka és Újvidék közötti, kétvágányúsított vasútvonalat.
Nem járnak Szeged és Szabadka között a vonatok, a tömegközlekedést túszul ejtette a politika.
A szerb főváros közlekedési vállalata, a GSP tavaly júliusban rendelt huszonöt szerelvényt a Bozankayától, 7,8 milliárd dinár, vagyis cirka 27 milliárd forint értékben.
Ennek ellenére az autósok csaknem fele nem tervezi lecserélni járművét a következő öt évben, függetlenül annak életkorától.
A terelt tehervonatok fotózása nemcsak Magyarországon izgalmas téma, hanem külföldön is.
Újabb kellemetlen helyzet Szerbiában: a vasúti létesítmények egy év alatt sem szerezték meg a végleges engedélyt az elektromos hálózathoz való csatlakozáshoz.
Az éves árbevételt több mint hat százalékkal növelték 2024-ben, az EBIT pedig öt százalékkal 45 millió euróra nőtt, ami rekordot jelent a vállalat történetében. Az eredmény bővülésében a biztosítási és szerződéses logisztikai szegmens játszotta a főszerepet.
Új üzemeltetőt keresnek a 406-os sorozatú, nagysebességű villamos motorvonatok. Az emelt sebességű Budapest–Belgrád járatokra még jók is lehetnének…
A Srbijavoz határozatlan időre leállította a távolsági vonatokat, amik még szombaton sem fognak járni, amikorra jelentős tüntetést hívtak össze Belgrádban. Szabotázs történt?
A létesítmény műszaki felülvizsgálatáért felelős bizottság tavaly áprilisban hagyta jóvá az épület próbaüzemét. Az állomás előtetője tavaly november 1-jén omlott le, számos halálos áldozatot és sérültet követelve.
Lassan egy hónapja, január huszonötödikén egy siklás komoly fennakadást okozott a szegedi oldalban. A forgalom huszonkilencedikén korlátozásokkal indult újra. Hogy mikor áll helyre a rend? Majd!
Ahogy épült a vasút, úgy zabrálták szét: az Újvidéktől a magyar határig vezető pálya rekonstrukciója során több tonnányi, milliókat érő anyagot tulajdonítottak el jól szervezett bűnözői csoportok.