Újabb megbízást kapott a Vossloh Kínában
A cég kínai leányvállalata, a Vossloh Fastening Systems China Co. Ltd. szállítja a sínleerősítő rendszereket a két dél-kínai nagyváros, Jülin és Cenhszi közötti nagy sebességű vasútvonalhoz.
A cég kínai leányvállalata, a Vossloh Fastening Systems China Co. Ltd. szállítja a sínleerősítő rendszereket a két dél-kínai nagyváros, Jülin és Cenhszi közötti nagy sebességű vasútvonalhoz.
A részvényesek az igazgatótanács összes javaslatát jóváhagyták és részvényenként 0,2 svájci frank osztalékot határoztak meg.
Lesz fordítókorong-parti, mozdonysorakozó, régi és új vasúti járművek, retróbusz, zenés programok és még sok minden más...
Ráadásul a szombati, Tapolcáról indult sebesvonatról van szó, a gép azóta Dombóvárra húzódott vissza.
A legújabb projekt a szlovén határ és Sveti Petar u Šumi közötti, ötven kilométer hosszú pálya átépítése.
Annak ellenére, hogy az uniós közlekedéspolitika egyik legfontosabb célja évtizedek óta a vasúti áruszállítás piaci részesedésének növelése, az európai gazdasági problémák meglehetősen érzékenyen érintik a vasúti áruszállítást. Csökken a szektor piaci részaránya, a vállalatok leépítenek.
Idén sem marad el a hosszú nyár: a hivatalos vakáció kezdete előtt több mint egy hónappal, május 12-étől jóval több lehetőség áll rendelkezésre a magyar tengerhez való eljutáshoz mind a járatok számát, mind pedig azok indulási gyakoriságát tekintve.
A svájci teherfuvarozó vasúttársaság a viszonylag magas kihasználtság és az állami támogatás ellenére is felfüggeszti a németországi Freiburg és az olaszországi Novara közötti szolgáltatást a vasúthálózaton előforduló folyamatos korlátozások miatt.
A kargó üzletág jelentős veszteségeket halmozott fel, az értékesítési folyamat az év végéig tarthat.
Az Alföld a vasút szebbik feléért rajongó népének négy esztendő elteltével ismét megmutatta magát a nosztalgiaflotta fiatalabbik 424-ese. Nyomkövetés Budapesttől Szegeden át Békéscsabáig, majd szóban vissza a 120-as vonalon.
Újabb közvetlen, mentesítő vonatjárat köti össze Budapestet és Pécset május 12-étől pénteken és vasárnap késő este, Flirtökből kiadva.
A regionális dízelmotorvonatokból negyvennégyet korszerűsítenek.
A CRRC Changchun Railway Vehicles által épített intercity-szerelvény számos digitális technológiát ötvöz.
Pozsony és Zsolna között közlekednek majd a kétszintes Stadler-vonatok.
A tervezett harmincévnyi üzemidő több mint a fele eltelt, így az osztrákok szükségét érzik némi ráncfelvarrásnak. A hatvan ingavonat fokozatosan újul meg, várhatóan 2031 végére.