Helyreállítják a 11-es vonal viaduktjait, egész nyáron vágányzár lesz Eplénynél
A munkák befejezése után a pályageometria miatt újra visszaáll a korábbi állandó sebességkorlátozás, ami 40, illetve 60 km/órát jelent.
A munkák befejezése után a pályageometria miatt újra visszaáll a korábbi állandó sebességkorlátozás, ami 40, illetve 60 km/órát jelent.
Még jártak Csörgők, volt ünnepi tolatós teher, és még egy MDmot is előkerült.
Elkészült, kézzel fogható – ez az Indóház a kerek évforduló előtti utolsó évfolyamának utolsó kiadása, vagyis a XIX/6. száma. MÁV 303, járműbeszerzési célok, dízelparadicsom az 5-ösön, pesti sínek térképezett történelme. És még sok más.
A MÁV-Start Zrt. által szervezett Csörgő 50 rendezvénysorozat utolsó állomása az esztergomi oldal volt november első hétvégéjén, 4-5-én.
A Budapest–Esztergom–Almásfüzitő tengelyen lehet majd csörgőzni november 4-én és 5-én.
Az utolsó előtti retró hétvégén a Csörgők a somoskőújfalui vonalra tértek vissza.
Október 14-én és 15-én három M41-es retrószerelvény is dolgozni fog a 81-es vonalon.
A sorozatos siklások miatt a pályafelújításon túl a 418-asok hatását is vizsgálja a MÁV.
Senki sem sérült meg, a vonal elzárva Veszprém és Eplény között.
Kőbánya-Kispest és Kőbánya alsó között égett a 418 130-as mozdony.
Július 8-án és 9-én Nohab-, Szergej-, Csörgő- és 424-es vontatta retróvonatok, faros Ikarusszal kiadott buszjáratok várják majd az érdeklődőket, a világ egyetlen üzemképes Li–2-esén pedig még sétarepülni is lehet.
Véget ért a több évig tartó vágányzár, június 5-étől ismét végigmennek a személyvonatok. Ott voltunk az első napon.
A 224-es gép maradt szerdára, miután a 114-es és a 235-ös sem bírta a strapát. A mai Púpos már az odautat sem tudta teljesíteni...
Retró gyorsvonat járt Makón vasárnap, a korabeli szerelvényt a 128-as klasszik Csörgő húzta.