Már közel ezer orosz–magyar gyártású kocsit vett át az ENR
A járművek egy részét a Dunakeszi Járműjavítóban szerelték össze. A beruházás a magyar ipar történetének egyik legnagyobb exportprojektje.
A járművek egy részét a Dunakeszi Járműjavítóban szerelték össze. A beruházás a magyar ipar történetének egyik legnagyobb exportprojektje.
A szolgáltatás jeles évfordulója alkalmából november 25-én, szombaton jubileumi rendezvénnyel várja az érdeklődőket a Keleti pályaudvaron a MÁV-Start.
A European Sleeper március 25-étől a cseh fővárosig hosszabbítja meg a Brüsszelt és Amszterdamot Berlinnel összekötő éjszakai járatait.
Október 14-én és 15-én három M41-es retrószerelvény is dolgozni fog a 81-es vonalon.
Folyamatosan nyugdíjazzák az ikonikus InterCity 125-ös (HST) dízelmotorvonatokat az Egyesült Királyságban, melyek közül néhány Közép-Amerikában talált új otthonra.
Már a futópróbákat végzik az UNESCO-világörökségi helyszínnek számító, indiai hegyi kisvasút új járműveivel.
Jön az idei első retróhétvége: Hatvan és Füzesabony környéke számos különleges járatot tartogat!
Az első korszerűsített járművek várhatóan 2023 elején állhatnak forgalomba.
Az egyiptomi vasúttársaság nyolcszáz légikondicionált járművet szerez be a Transzmasholdingtól, több verzióban. A kocsik legnagyobb részét Dunakeszin építik meg.
A kétszintes háló- és személyzeti kocsik nemrég kapták meg a megfelelőségi engedélyt.
A General Electrictől vásárolt száztíz új, korszerű dízelmozdony jelentős fejlesztés az ENR történelmében.
Tavaly összesen több száz személykocsi, motorvonat és mozdony újult meg. A folyamat 2021-ben sem áll meg.
A mostani négy kocsit további 674 követi majd Egyiptomba.
A Transzmasholding napi egy járművet épít meg Tverben, és már Dunakeszin is elkészültek az első magyar összeszerelésű kocsik.
A hetvenes évek „egyik legnagyobb kérdése” az volt, milyen színűek is legyenek a vasút járművei. Nem véletlen, hogy Tatabányán is három színvariáns készült.