A Ghibli-vezér Szabó Zoltáné az idei Leader of The Year díj
A vállalat alapítója és ügyvezető igazgatója nyerte el a Bizalmi Kör - Vezetői Klub által szervezett XI. Bizalom Gálán a 2025-ös Leader of The Year abszolút győztese díjat.
A vállalat alapítója és ügyvezető igazgatója nyerte el a Bizalmi Kör - Vezetői Klub által szervezett XI. Bizalom Gálán a 2025-ös Leader of The Year abszolút győztese díjat.
Első körben tizenhat kétrészes akkumulátoros-villamos szerelvényt vásárol a Škoda-csoporttól a ZSSK.
Felülvizsgálják a Nemzeti Közlekedési Infrastruktúra-fejlesztési Stratégiát.
A Tuzla–Rijeka az első boszniai szolgáltatás, Budapest és Kürtös között pedig kapacitást növel a logisztikai vállalat.
A MÁV-csoport új járatinfó-szolgáltatása minden eddiginél több utastájékoztatási funkciót egyesít: valós idejű térképes követést, részletes jármű- és járatadatokat, késésibiztosítás-jelzést.
A rendőrség több mint nyolcvanmillió cseh koronányi készpénzt talált Jiří Svoboda otthonában, aki családi megtakarításokkal magyarázta az összeget, majd szabadságra ment.
Az osztrák cég és az augsburgi tűzoltóság közösen mutatott be egy távirányítású prototípust. Világszerte számos tűzoltóság érdeklődik a szerkezet iránt.
A Tavasz utcából nem lehet egyenesen a Flórián téri felszíni csomópont felé továbbhaladni, ebbe az irányba csak az építési forgalom, a BKK járatai, valamint a kerékpárral közlekedők hajthatnak át.
Van, amikor akad új a nap alatt, ám a flotta egységes arculata érdekében ezúttal tudatosan követték a meglévő Alstom Citadisok kiképzését.
A Metrovagonmas nemrégiben készült el az új metrótípus első szerelvényével mityiscsi üzemében. A gyártó a jármű minden rendszerét letesztelte, most az utasok nélküli próbautak zajlanak.
Egy friss felmérés arra világít rá, a döntés hátterében leggyakrabban nem az óvatosság hiánya, hanem a hazai autópark életkora és a költségek mérlegelése áll. Az elektromos autózás terjedése kapcsán pedig még sok a nyitott kérdés a tulajdonosok körében.
Ez az egység közlekedik majd Hungáriaként a Budapest–Pozsony–Prága útvonalon.
A 2026. január elsejétől életbe lépő szabályozás célja a teherforgalom visszaterelése a gyorsforgalmi úthálózatra, mentesítve ezzel a vidéki településeket.
A francia vállalat szerint a technológia még nem elég érett, a ráfordított idő és pénz okán pedig jó eséllyel soha nem is lehet. A lépés fordulópontot jelenthet az európai vasút számára.
Húsz–húsz Gamát, illetve Dragont szállít a Pesa és a Newag is az olajipari cég tulajdonában lévő vasúttársaságnak.