Brüsszel megállíthatatlan: harmincmillió eurót adnak gázkutakra

Csaknem harmincmillió euró támogatást kapnak a Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület és a kormány támogatásával benyújtott közlekedésfejlesztési projektek az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz keretéből, a pénzből gáztöltőállomások épülnek.

Ismét lesz hibridbuszflotta Budapesten?
Legalább huszonöt ilyen járművet vásárolna a BKV.
A benzinfaló amerikaiak is metróra váltanának – mit lép Trump?
Vitézy Dávid a Forbes magazinban elemezte az „amerikai álom” jövőjét Donald Trump elnökké választásának fényében.
Tavaszi bringásvonulás – kissé másképp
A 2013-ban megszűnt Critical Mass hagyományait újraélesztve indul április 22-én a nagy bringásvonulás.
Mint egy vadászpilóta, bevetés közben – interjú az ingázásról

Egyre több időt töltük... Na nem munkával, hanem egyszerűen a munkábajárással. Norbert Schneider szociológus figyelmeztet a következményekre.

BYD-buszok Komáromból elsőként Európában

A kínai BYD a komáromi ipari parkban megnyitotta első európai termelő üzemét. Az elektromos buszokat készítő üzemben évente négyszáz jármű előállítását tervezik.

A soha el nem készülő kerékpárút
A kilencvenes évek közepén kezdték építeni. Lassan megint előről kellene kezdeni.
Kerékpárosvárosok versengése Németországban – 2. rész: igyekvők és élenjárók
Szeretjük, vagy sem – a Greenpeace elkészítette a tizennégy legtöbbet bicajozó német város listáját. Az élbolyba tartozó városok, némi kommentárral.
Egy kerékpár, Vangelis, plusz pulóverek, kutyák, kékek. Csöpögős romantika, jelzésértékű vonatokkal.
A Modern városok programja keretében mintegy hatmilliárd forintos beruházással valósul meg a logisztikai központ és konténerterminál.
A keresett trolibusz (már) nem található.
Szeretjük, vagy sem – a Greenpeace elkészítette a tizennégy legtöbbet bicajozó német város listáját. Helyezések két részben, némi kommentárral.
Negyvenet biztosan vesz a BKV, de a T&J csuklós hibridjei is ide kerülhetnek. És ez még nem minden!
A Magyar Gázüzemű Közlekedési Klaszter Egyesület a sűrített földgázzal üzemelő járművek további térhódításával számol.
Összesen 12 millió 400 ezer köbméter bio- és földgáz üzemanyagot használtunk, ez 6000 tonna széndioxid légkörbe jutását előzte meg.
A berlini kerékpárszemlén a járművek legegzotikusabbjaival lehet találkozni.
Érdekes formavilág, brutális tengelytáv – valahol már láttunk ilyet.
Az Árpád-híd lezárása során kialakult helyzet a faék egyszerűségével mutat rá a közlekedésfejlesztési doktrína tarthatatlanságára.
Európában és Észak-Amerikában, összesen három városban alkalmazzák az OppCharge töltőállomásokat 2017-től.
Egyéjszakás kaland Dierenben.
Hat év alatt eltűnhetnek a belsőégésű motorokkal hajtott taxik a fővárosból.
Szintén évtizedes már a történet, amikor magyar városok vendégül látták a Scania bioetanol üzemanyaggal műkdödő autóbuszait. A folytatás elmaradt.
Csökkenhet a napenergia ára, ezzel a fosszilis energiahordozók piaci részesedése is.
Félmilliárdos játszadozás a Rákos-patak felett.

Már persze ha rendesen megcsinálják Zalában, de miért ne hinnénk ebben?

Még több cikk