Beváltak a CNG-üzemű járművek
A Magyar Gázüzemű Közlekedési Klaszter Egyesület a sűrített földgázzal üzemelő járművek további térhódításával számol.
Ismét lesz hibridbuszflotta Budapesten?
Legalább huszonöt ilyen járművet vásárolna a BKV.
A benzinfaló amerikaiak is metróra váltanának – mit lép Trump?
Vitézy Dávid a Forbes magazinban elemezte az „amerikai álom” jövőjét Donald Trump elnökké választásának fényében.
Duplájára nőtt a CNG-felhasználás 2016-ban
Összesen 12 millió 400 ezer köbméter bio- és földgáz üzemanyagot használtunk, ez 6000 tonna széndioxid légkörbe jutását előzte meg.
A kerék kötelez!
A berlini kerékpárszemlén a járművek legegzotikusabbjaival lehet találkozni.
Alstom Aptis, a francia furabusz
Érdekes formavilág, brutális tengelytáv – valahol már láttunk ilyet.
Több helyre szállíthat e-busz-töltőket az ABB
Európában és Észak-Amerikában, összesen három városban alkalmazzák az OppCharge töltőállomásokat 2017-től.
Scania! Részeg vagy?! Nem, bioetanollal járok...
Szintén évtizedes már a történet, amikor magyar városok vendégül látták a Scania bioetanol üzemanyaggal műkdödő autóbuszait. A folytatás elmaradt.
Az Árpád-híd lezárása során kialakult helyzet a faék egyszerűségével mutat rá a közlekedésfejlesztési doktrína tarthatatlanságára.
Egyéjszakás kaland Dierenben.
Hat év alatt eltűnhetnek a belsőégésű motorokkal hajtott taxik a fővárosból.
Csökkenhet a napenergia ára, ezzel a fosszilis energiahordozók piaci részesedése is.
Félmilliárdos játszadozás a Rákos-patak felett.

Már persze ha rendesen megcsinálják Zalában, de miért ne hinnénk ebben?

Tavaly novemberig több mint ötven százalékkal nőtt a CNG értékesítése hazánkban.

A Kárpát-medencét épp hogy csak érintett hidegfront valamennyit frissített a főváros levegőjén.
Ingyenes a tömegközlekedés a kedvezőtlen környezetvédelmi besorolású autók tulajdonosainak.
Siena a városközpontjának elérhetőségét a kötöttpálya határterületén mozgó eszköz javítja.
A kijelölt határidőnél egy évvel korábban valósult meg a holland vasút célkitűzése: elektromos vontatási energiaellátásukat száz százalékban szélerőművek által termelt áram adja.

Erre is oda kellene figyelni. Vajon hány havazás után várható előrelépés? Szavazzon!

A Dél-Dunántúlon, a Dél-Alföldön, az északkeleti országrészben, Győrnél és az Őrségben új utakat hoznak létre, Dömös és Szentendre között pedig nemzetközi pálya épül.
Továbbra sem kell cégadót és gépjárműadót fizetni az elektromos gépkocsik után, csupán a kedvezmény adminisztrációja módosul.

Jó tanácsokból ebben a hihetetlenül hideg időben nincs hiány. Íme egy csokorra való kifejezetten bringásoknak.

Mint a régi viccben: ilyen állat márpedig nincs! De, mégis van... A „bedrótozott” útszakaszon károsanyag-kibocsátás nélkül közlekedhetnek a Scania áramszedős, hibrid tesztkamionjai.
Egyelőre tájékoztatási fokozat van érvényben.
Még több cikk