Mozgólépcsőn a reneszánszba
Siena a városközpontjának elérhetőségét a kötöttpálya határterületén mozgó eszköz javítja.
Ismét lesz hibridbuszflotta Budapesten?
Legalább huszonöt ilyen járművet vásárolna a BKV.
A benzinfaló amerikaiak is metróra váltanának – mit lép Trump?
Vitézy Dávid a Forbes magazinban elemezte az „amerikai álom” jövőjét Donald Trump elnökké választásának fényében.
Majd akkor lesz valóban kerékpárosbarát Budapest

Erre is oda kellene figyelni. Vajon hány havazás után várható előrelépés? Szavazzon!

Tippek hóra, jégre: ha így bringázunk, tuti nem esünk el

Jó tanácsokból ebben a hihetetlenül hideg időben nincs hiány. Íme egy csokorra való kifejezetten bringásoknak.

Már megint egy zsiráf Svédországból: trolikamion
Mint a régi viccben: ilyen állat márpedig nincs! De, mégis van... A „bedrótozott” útszakaszon károsanyag-kibocsátás nélkül közlekedhetnek a Scania áramszedős, hibrid tesztkamionjai.
Ukránokkal bizniszel a BKV
Bila Cerkvában kezd új életet néhány fővárosi troli.
Nincs a közelben szemetes? Hívd a robotkukát!
Az SNCF egy futurisztikus megoldást kínálna a vasútállomásokon fel-felbukkanó problémára. Wall-E valósággá vált?
A kijelölt határidőnél egy évvel korábban valósult meg a holland vasút célkitűzése: elektromos vontatási energiaellátásukat száz százalékban szélerőművek által termelt áram adja.
A Dél-Dunántúlon, a Dél-Alföldön, az északkeleti országrészben, Győrnél és az Őrségben új utakat hoznak létre, Dömös és Szentendre között pedig nemzetközi pálya épül.
Továbbra sem kell cégadót és gépjárműadót fizetni az elektromos gépkocsik után, csupán a kedvezmény adminisztrációja módosul.
Egyelőre tájékoztatási fokozat van érvényben.
Mintegy 800 millió forintot nyert Pécs a város kelet-nyugati irányú közösségi i tengelyének megvalósítására a TOP keretében.
Három évre szóló megbízást kapott az ABB az E.On magyarországi töltőállomásainak felszerelésére.
Kapacitásszűke, hiányzó kapcsolatok. Közeledési hálózatunkkal legtöbbször ilyen értelemben foglalkozunk. A Spiegelben most megjelent egy cikk, amely a problémával inverz módon, az utak által körülzárt területek szempontjából foglalkozik.

A közepes méretű hulladékgyűjtő járművek legkisebb modellje itt mutatkozott be.

Olyan sokan elmentek, hogy nem is maradt pogácsa mindenkinek!
Ki fizet valójában az utakért?

Allison-váltós Solarisokkal bővül a hannoveri flotta, de Barcelonába és Krakkóba is ilyen járműveket vásároltak.

Uber? Dehogyis! Bubi? Hasonlít, de négy keréken jár, és sokkal rugalmasabb, mint a hagyományos autóbérlés. Ez a Greengo, amely frissiben indult el fővárosunkban.
Végre-valahára kormányzati szinten is felismerték, hogy a kerékpáros infrastruktúra fejlesztése is a közlekedésügyhöz tartozik.
A Nemzetgazdasági Minisztérium 2017 végére ígéri a szabályozás véglegesítését.
Berlin szívéből, az Unter den Lindenről 2019-ben tiltanák ki a magánautókat. A parkosítandó sugárút alatt metró, a végén kulturális komplexum épül.

Már tizenkettedszer szerveznek országos kerékpároslámpa-számlálást. Ön is csatlakozhat, segíthet az adatgyűjtésben!

„A kínaiaknak vannak olyan vonataik, amik 300 mérföldet tesznek meg óránként. A mi vonataink meg: sztaduk-sztaduk...”
Még több cikk