Keresési eredmény a(z) „legikozlekedes” címkére
Rendezés:

Repülés

450-nel repeszteni, ötszáz tonnát vinni föld, víz vagy a jég felett: az oroszok északi terjeszkedésében kaphat szerepet a gép.

Repülés

Code-share megállapodást már kötöttek néhány vonalra, de miért is kínlódnának a németek az Etihad-tulajdonú Alitaliával?...

Repülés

Háromezernél több újdonság 2016-ban: kicsivel kevesebb, mint egy évvel korábban. Dominálnak az európai diszkontok: Ryan, easy, Wizz.

Repülés

2013-ban tért vissza a társaság, most ismét szünet. A konkurens diszkontok viszont erősítenek a skandináv vonalakon, sőt: 200 dollár alatt New Yorkba?!

Repülés

MAXimális kompromisszum: annyival hosszabb, hogy ne kelljen hozzányúlni szárnyhoz, hajtóműhöz. Ez még mindig nem a 757-utód, de a 321-est sem éri be.

Repülés

Legalábbis a szankciók feloldása óta. Huszonegy éves 320-asok után egy friss gép, idén jönnek az első 330-asok is. Toulouse és Teherán is betartotta a szabályokat.

Repülés

A rendelések ciklikusak, a gyártás töretlenül nő. Repül a második 350-1000, egyelőre nem lesz sem 350-2000, sem 380neo. Bruttó–nettó, ismeretlen vevők.

Repülés

Ukrán helyett orosz típus, katonai és polgári célokra. Vállszárny, T-vezérsík, hátsó rámpa, tavaszi bemutatkozás, nyári szűzfelszállás.

Repülés

Kihűlt gépek életre keltésének művészete. Van érzékenyebb típus, és van, ami kevésbé. Mi történt Moszkvában, Isztambulban?

Repülés

Hosszabb, nagyobb rakodótér, nagyobb hatótáv. Összeszerelése sokkal bonyolultabb, mint egy szokásás A330 freighteré...



 

 

 

   
Get Adobe Flash player