Prága újabb kétszáz buszt vásárolna, akár tisztán dízelüzeműeket is
A DPP nem esett át a ló túlsó oldalára, nem veti el a kiforrott és praktikus hajtásláncot; a beszerzés 2026 és 2030 között esedékes.
A DPP nem esett át a ló túlsó oldalára, nem veti el a kiforrott és praktikus hajtásláncot; a beszerzés 2026 és 2030 között esedékes.
A svájci Thurbo kilencvenhárom Stadler GTW szerelvényére csapnának le. A vonatokat fokozatosan venné át 2029-től a hazai vasúttársaság. A gyártó Stadlert is bevonnák az üzletbe.
A vasúti beszállítók szövetsége, az UNIFE arra szólította fel az Európai Bizottságot, hogy zárja ki azokat a nem uniós vállalatokat az uniós közbeszerzésekből, melyek hazai piacai nem nyitottak az uniós beszállítók előtt.
Ezzel a magyar közlekedési társaság lesz Közép-Európa a legfiatalabb autóbuszokat üzemeltető, egyben legnagyobb közúti közszolgáltatója.
A cél a H8-as és a H9-es vonalak teljes körű rekonstrukciója, valamint az M2-es metró Cinkotáig történő meghosszabbítása, ennek érdekében két kilométernyi pályát villamosítanának is.
Kétszázmillió a bírság és négymillió perköltség. A közlekedésszervező állítja, tisztességes eljárás lefolytatására törekedett.
Emelte a tétet a miniszter a Lázárinfó Extrában.
Az intermodális csomópont megépítéséről még tavasszal határozott a kormány, van rá forrás is, a projekt egy–két év elteltével valósulhat meg.
A leendő lengyel központi közlekedési csomópontért felelős projektkezelő bejelentette 2025-ös beruházási terveit.
Kiírta a tendert az ÉKM: a 192,6 méter hosszú, új műtárgy a meglévő, éppen csak használható hídtól tizenöt méterre északra valósulhat meg. A régi pályát elbontják.
Az új kiírást követően is 2026-ban kezdődnek az építkezések.
A német nemzeti vasúttársaság regionális üzletága, a DB Regio összesen négyszáz, az S-Bahn-vonatok legújabb generációját képviselő szerelvény beszerzését tűzte ki célul.
A 250 millió euró értékű beruházás közbeszerzéseit még idén tavasszal ki is írják.
A Budapesti Közlekedési Központ és a kivitelező KM Építő Kft. aláírta a Szentendrei utat és az Árpád hidat összekötő műtárgyak korszerűsítéséről szóló vállalkozási szerződést.
Az Erdélyt Moldovával összekötő A8-as sztráda Gyergyóalfalu és Ditró közötti részére írtak ki közbeszerzési eljárást a román hatóságok.