Felvásárolta a Spirit Aerosystems egyes részlegeit az Airbus
Az európai repülőgépgyártó azon egységeket szerezte meg, amelyek kereskedelmi repülőgéptípusainak bizonyos alkatrészeit állítják elő.
Az európai repülőgépgyártó azon egységeket szerezte meg, amelyek kereskedelmi repülőgéptípusainak bizonyos alkatrészeit állítják elő.
A francia vállalat szerint a technológia még nem elég érett, a ráfordított idő és pénz okán pedig jó eséllyel soha nem is lehet. A lépés fordulópontot jelenthet az európai vasút számára.
Forgalomba álltak az első új hétszekciós Alstom-villamosok a francia nagyvárosban.
Az Európai Beruházási Bank a napokban bólintott rá egy 1,7 milliárd euró értékű kölcsönre a spanyol főváros és Irún közötti pálya utolsó, 93 kilométeres szakaszának létrehozásához.
A német vasúti infrastruktúra-kezelő első körben ezer tonnányi kibocsátás-csökkentett sínt vesz a Saarstahl Railtől, mellyel tizenegy kilométernyi vasúti pályát korszerűsítenek Észak-Rajna-Vesztfália, Rajna-vidék-Pfalz és Saarvidék szövetségi tartományokban.
Ötvenöt villamosmozdonyt szereznek be teherszállításra. A 2027-től érkező gépeket elsősorban az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank 300 millió eurós, valamint a Világbank 190 millió dolláros hiteleiből finanszírozzák.
A francia–brit–belga vasúti vállalkozás harminc kétszintes, a saját keresztségben Celestia elnevezést szerző, nagysebességű motorvonatot vásárol az Alstomtól.
Idén decembertől leállnak a Párizs–Berlin és a Párizs–Bécs éjszakai vonatok. A járatok fennmaradása érdekében elindított Save Nightjet elnevezésű petíciót viszont már hatvanezernél is többen írták alá.
A Francia Védelmi Beszerzési és Technológiai Ügynökség megbízásából a Dassault Aviation öt Falcon 2000 Albatros repülőgép szállít le az ország Tengerészeti Megfigyelő és Beavatkozó Repülőgép (Avsimar) programjának keretében.
Kétszáz éve, 1825. szeptember 27-én kezdte meg működését a világ első közforgalmú vasútja, a Stockton & Darlington Railway. De mi történt azóta? Nemzetközi és hazai kitekintés.
Az üzlettel a brit árufuvarozó közúti és vasúti szolgáltatásai, valamint a nagy-britanniai szárazföldi terminálok is a globális logisztikai szolgáltatóé lettek. A brand megmarad.
Habár az EU számos országa, köztük Franciaország és Belgium is, engedélyezi a negyvennégy tonnás teherautók közlekedését az egyes országokon belül, a határokat azonban mégsem léphetik át ezek a nehéz járművek.
Franciaországban referencia-termékké lépett elő a török e-busz. Egy státusz, és annak előnyei.
Tizenkét motorvonatot rendelt az Alstomtól a brit cég, és már csak a brit Vasúti és Közúti Hivatal jóváhagyása kell, hogy elindíthassák a járatokat. Véget érhet az Eurostar három évtizede tartó monopolhelyzete.
A Greenpeace friss jelentése alapján a legtöbb nemzetközi útvonalon jóval kevesebbe kerülnek a piacot domináló fapados légijáratok, míg a vasút sokkal drágább. Az árak terén jelentkező jelentős különbség akadályozza az európai klímacélok teljesítését.