Élet a Kalefen

Képek a Fortepanról, avagy ilyen volt a Széll Kálmán, majd Moszkva tér 1939 és 1980 között. Főszerepben a villamosok.

Földes László szövege 1988-ból, az MTI képei 2015-ből. Még mindig passzolnak egymáshoz... A filmről nem is beszélve. Zenéljen, mozizzon velünk!
Például 1986–1987 fordulóján Kelet-Magyarországon.
Felsőfokú árufuvarozási képzés a GYSEV Cargónál
A vasúttársaság és a Baross Gábor Oktatási Központ közös, kétszáz órás képzését Sopronban tartják.
Megjött a CER Transmontanája!
Koradélután lépett be Kürtösnél az országba, a 151-es Gigant a Vasúttörténeti Parkba továbbította a gépet.
Bobo Kft., a miskolci mindenes
Elviszik, vagy adnak valamit, amivel el lehet vinni. Gépeket és kocsikat javítanak, újítanak fel Diósgyőrben.
Továbbra is a DB Regióé maradhat a Rhein-Neckar S-Bahn egy része
A Német Vasút regionális leányvállalata tizenhét évre nyerte el az öt vonalra szóló szolgáltatást.
Kevesebb vonat jár februártól Észtország és Oroszország között
Az észt GoRail az eddig naponta közlekedő Tallinn–Szentpétervár járatát heti két alkalomra vágja vissza.

A Dunántúlt borította be a hó. Ez a jelek szerint így is marad még egy ideig.

Tehervonattal ütközött össze egy személyautó egy vasúti átjáróban Kaposvár és Taszár között szombat délelőtt, az érintett szakaszon szünetelt a vonatközlekedés.

Elutasította a chicagói fellebbviteli bíróság a MÁV és az MNB elleni holokauszt kárpótlási per lefolytatását.
A tervezett ütemben folyik összesen mintegy 600 milliárd forint értékű vasúti és közúti nagyberuházás kivitelezése, a munkálatokat könnyíti az enyhe tél.
A négykocsis szerelvényeket a kettes vonal kapacitásának bővítésére szerzi be a legnagyobb török város.

A „szemetelőnek” köszönhetően fél órát késett egy szlovák intercity.

A Rákóczi hidat tervező Uvaterv a múlt héten elküldte a BKK-nak a híd terveihez készült statikai számításait.

Bíró Attila vette át a kecskeméti telephely vezetését.

Bontják a hatvanas-hetvenes évek emlékeit, nosztalgikus villamosviszonylatok járnak – ez a Széll Kálmán tér, bő egy héttel a felújítás megkezdése után.

A Budapest–Pécs vonalon egy körülbelül ilyen „szintű” figyelmetlenség miatt vannak 20–30 perces késések...

Ritkán láthatjuk a 460-as tolatómozdonyokat nyílt vonalon közlekedni.
A megszokott, ám igen tarkabarka vonatok között is feltűnést keltett a GYSEV szerelvénye Rákospalota-Újpesten.

Gyorsított eljárásban kétszáznegyven óra közérdekű munkára ítélte a Pesti Központi Kerületi Bíróság azt a férfit, aki egy hónappal ezelőtt átsétált egy megállót a 4-es metró alagútjában.

A csehszlovák körablakos legenda, a Bobina képekben.
Van egy brutális méretű csarnok Diósgyőrben számos ipari maradvány között, a vasgyár megmaradt épülete.

Magyarország újkori coolest ever műsora és műsorvezető párosa megérkezett az ihóra! Az Attraktor, Magyarósi Csaba és Mesterházi Dávid ráért, és háromszor is megtette a München és Frankfurt közti utat. Illetve négyszer. De ez nemsokára kiderül. Mindannyiszor más közlekedési eszközt választottak.

Okostelefonokra és táblagépekre letölthető olvasnivalót kínálnak, hogy ne legyen olyan unalmas az utazás.

Még több cikk




Get Adobe Flash player