Felavatták a Doberdó kocsit
A MÁV Nosztalgia Kft. legújabb élményvonati kocsija is részt vesz az Isonzó Expresszen.
Harmadszor kapott rangos műemlékvédelmi elismerést a MÁV
A 2016. évi Icomos-díjat a 120a számú Budapest–Újszász vasútvonal állomásrekonstrukcióival érdemelte ki a vasúttársaság.
Fuggerth-mozdonyok új forgóvázon
A nyűgös, kerregős, átugró fogaskerekes M41-es és V43-as gépekhez profi cserealkatrész készült egy kis hazai műhelyben.
Nizzáig loholt a 247-es Bivaly is

A film forog tovább, a Nyugati pályaudvar újra Nizzává változott. De közben azért jöttek-mentek az IC-k is...

Pozor, vlak!

Az első, nyílt üzemnapon vonatoztuk be oda vissza a Vál-völgyi Kisvasút 5,7 kilométerét. Vasútüzemi szempontból perfekt, de idegenforgalmi koncepciója miatt vannak kétségeink.

„A kommunisták fölszedték a síneket”

Sommás címünk Orbán Viktor miniszterelnöktől való, aki többek között így indokolta április 30-án, a felcsúti kisvasút nulladik napján, miért építették meg a kirándulóvonalat. Mi kommunistázni ezúttal sem fogunk, azt meghagyjuk neki, a sínfelszedést viszont megnézzük két korábbi írásunk segítségével.

Átment az új biztber a Széll Kálmán téren

Fölvonult az összes villamostípus, a hóseprő Mukitól az UV-ken át a hannoveriekig minden.

Amikor még minden szép volt...

Ott voltunk a Rákosrendezőn, amikor nekiindult a Cuha-völgynek a MÁV Nosztalgia Kft. nosztalgiavonata.

Egy kisebb tehervonatnyi vagon siklott még vasárnap reggel az Egyesült Államok fővárosában.

Kerülés Pusztaszabolcs felé, teljes vágányzár a Balaton déli partján, éjszakai vágányzárak, avagy épül szépül vasutunk 2016 májusának első hetében is. Hiszen mindig van mit csinálni.

Lehetne ésszerűnek, logikusnak is mondani, mégis sokkal inkább a szegénység szülte leleményességről van szó.

Nulladik nap, miniszterelnökkel, Puskás–Honvéddal, a focicsapat kiesésével.

Az SZH TT Konzorcium bő egymilliárdért készíti el a járműtípus terveit.

A kontinentális Európa első földalatti vasúti pályáját 1896. május másodikán adták át a forgalomnak.

Gőzfelhős kirándulásnak indult a Cuha-völgyi menet, sajnos korán megadta magát a 324-es.

Olyan hosszú, hogy csak három részletben fért a szkennerbe. Pedig csak két menetjegyet vettünk, jegyvizsgálónál, bankkártyával.
A növényolajgyár iparvágányán néha akkora vonatok mozognak, hogy két ipari gép is kell a továbbításukhoz.
Lazított az utazási feltételeken a DKV.
Megérkezett a teljes hosszú CAF-kontingens Baszkföldről, a további járműveket már Dunakeszin szerelik össze.

Háromrészes cikksorozatunkban a május elsejétől életbe lépő Uniós Vámkódex hatását mutatjuk be az áruszállítási- és logisztikai folyamatok tekintetében. Az első részben az érkeztetést, másodikban a szállítás, utolsó, befejező cikkünk pedig az árufogadó, -tároló és feldolgozó helyek tevékenységét érintő vámfolyamat változásokra fókuszál.

Április 30-án és május 1-jén a Gyermekvasút hűvösvölgyi vontatási telepe kinyitja kapuit, színes programokkal várják a kisvasútbarátokat.

Vasúti totó, level 2: hol épül föl az új bázis?

Elhúzódó felújítása után is esett-kelt az első Szergej, mostanában szerencsére sokszor dolgozik Dombóvár környékén.

Mai cikkünkben a május elsejétől hatályos, vámfelügyelet alatt végzett szállítások változásait tekintjük át, amelyekre jövő héttől már figyelni kell.

A vasúttársaság szerdai évértékelője számokban, avagy jól feladtuk magunknak a leckét.

Még több cikk


Get Adobe Flash player