Ilyen isteni jók lesznek a 3-as metró állomásai!

Lezárult a 3-as metró egyes állomásainak rekonstrukciójára kiírt tervpályázat, a bírálóbizottság az Építész Stúdió Kft. pályaművét találták a legszínvonalasabbnak.

Egy csúcstartó legendát keltettek életre Csehországban.
Végh Antal hajdani sikerkönyve címének átköltésével elsőre sokak nem érthetnek egyet, lássunk hát egy szubjektív beszámolót Nürnbergről! – VIDEÓ!
Újabb milliárdos befektetés a Škodának
A Siemens gyártmányú kocsikat a pilseni járműgyártó leányvállalata újítja fel.
Leállt a Drezda és Wroclaw közötti regionális összeköttetés
Március elsejével megszűnt a német és lengyel várost összekötő közvetlen vasúti kapocs, holott a szolgáltatási szerződés még három évig él.
Ült már GYSEV-Flirtben? Na majd most!

Az 505-ös soproni motorvonatot Győrben kapta el a távirati iroda fotóriportere.

Harsonaszóval rekultiválódik Eiffel-csarnok
Harminckét premierrel, köztük tizenkét hazai bemutatóval, összesen ötszáz nagytermi előadással várja közönségét a 2015/2016-os Shakespeare-évadban a Magyar Állami Operaház.
Megérte folytatni!

Tehervagoni remekekből sosem elég. Szerencsére ezt Tatabányán is így gondolják.

A MÁV saját beruházása 230 millió forintba került, az új rendszert a közbeszerzésen kiválasztott Pro Montel Zrt. építette ki.

A közösségi közlekedés versenyképességének fokozása érdekében kötötték.

Tovább tartanak a munkálatok, mint gondolták, akár másfél órát is késhetnek a vonatok.

A szállítási fejlesztési stratégiában szerepel a projekt, mint turisztikai beruházás.

Valószínűleg megint agancsgyűjtő rapsicok zavartak meg szarvasokat, akik ezúttal nem voltak szerencsések: nem közút, hanem vasúton vágtak át. Az elpusztult állatok mellett a vasútbarátok a 347-es Szilit is siratják.

Mintegy 16,7 milliárd forint bért fizetett ki 2014-ben a BKV az autóbusz- és trolibuszüzletág dolgozóinak.

Keszőhidegkút-Gyönk és Szakály-Hőgyész állomások között gázolta el az állatokat, több vonat is késik a pécsi vonalon.

A székesfehérvári állomás és a 30-as vonal átépítésével komoly állomássá lépett elő Lepsény, de az anyagvonatok depóját is itt találjuk.

Kedden 13 és 16 óra között rövidített útvonalon közlekedik majd a 2-es villamos a fővárosban.

Forgalomba állt hétfőn a Budapest–Vácrátót–Vác és a Budapest–Vác–Szob vonalakon a MÁV-Start huszonegyedik új elővárosi Flirt motorvonata, ezzel a negyvenkét villamos motorvonat gyártására szerződött svájci Stadler járműveinek fele már közlekedik.

Időnként felröppennek a hírek, hogy se terv, se pénz nincs a ma már csak Múzeumi Negyedként emlegetett projektre. Legutóbb éppen Tarlós István főpolgármester mondta azt, hogy „a Városliget-projekt megvalósításának üteme kérdésessé vált finanszírozási kérdések miatt.” A tervekről Baán Lászlót, a Liget Projekt kormánybiztosát kérdeztük.

Tehervonati mozdony, beosztott személyzet, személyvonati gép: egy átlagos szamárlétra fokai. Majd egyszer csak kiválasztott lett a 265-ös.

A pálya és a felsővezeték-rendszer is megrongálódott, a nemzetközi járatok Komárom felé kerülnek.
Március első teljes hétvégéjén Győrbe várják a vasútmodellek barátait.
De kettő már talán. Fecskeszendvics papagájjal.

Erre is lehet használni a kocsikat.

Eredetileg hét jelentkező volt, de két pályázatot érvénytelennek minősítettek.

Még több cikk






Get Adobe Flash player