Egyre többen választják a főváros elővárosi járatait
A MÁV-Start fejlesztései már rövid- és középtávon is éreztetik hatásukat.
Március idusától pompázik Szemesen a Nyalóka
Megérkezett újabb (végső?) állomáshelyére a 275,040-es pályaszámú gőzös.
Búvárral tehervonatozott a PSŽ Nógrádban
Van egy érdekes szeglete az országnak, ahol csupa csehszlovák csodák császkálnak.
Csigatempóban a pénztárablakok előtt
A digitalizálás esete a józan ésszel.
A postakocsi, a láncfűrész és a fatörzs
A Mávti mögött árválkodó postakocsi egy igazi parajos kézzelfogható emlékét őrzi.
Vasúti liberalizáció Csehországban, „szokásos” állami rásegítéssel

Még több magánvasúti szolgáltatót akarnak a csehek – persze mindent csakis jogszerű verseny keretén belül. Meg ott, ahol a kormány épp úgy gondolja.

A fiúk a vágányban dolgoznak: pályafelújítások és menetrendi módosítások március 27-étől

Forradalmi megoldásra készül a MÁV a Keleti karbantartása miatt: vonatokat mond le! Nem tévedés! Bár április 1-jén csinálnák... Lehet, mégis tréfa?

Hétszáz méteres tehervonatok? Miért ne!

Az Európai Vasúti Ügynökség (ERA) szerint az egységes európai vasúti forgalomirányítási rendszer hatékony kiépítésével hétszáz méteres szerelvények is közlekedhetnek majd.

Ezúttal a vonal kevésbé szerencsés sorsú északi felén nézünk szét.
Az ingyenes Interrail vasúti bérlet ötletére épülő kezdeményezés segítségével egyénileg vagy csoportosan legalább ötezren utazhatnak majd díjmentesen az EU-ban.

Albertirsa és Cegléd között pótlóbuszozni kell.

Az eddigi főnök ezeket a gyümölcsöket már nem szüretelheti le: Rüdiger Grube egy hamburgi logisztikai vállalkozáshoz távozik.

Tizennégyről indultak, most már csak nyolc Ganz-motorvonat korszerűsítésére írtak ki közbeszerzést.

Legendák keringenek az ötvenes évek budapesti metróépítéséről, a Közlekedési Múzeum előadása igyekezett fellebbenteni a fátylat a titkokról.
A mindig is izgalmas szlovák vasúti világ újabb irigylésre méltó fejleményekkel szolgál.

A szlovákok közvetlen járatokat szeretnének Pozsony és Magyarország között.

Nem egy sikersztori a felújított metró első hete. Ma délelőtt is ki kellett szedni a forgalomból.
Március 26-án, vasárnap hajnali kettő órakor háromra állítják előre az órákat, ez néhány nemzetközi és belföldi vonatot érint.
Hollandia nemzeti vasútja száztizennyolc Civity-motorvonatot vásárolt a CAF-tól.
A kezdeti problémák minden új rendszernél a normális üzemmenet részét képezik.
Október közepéig lehet utazni a lovagkirály emlékét őrző Siemens ULF villamossal.

Az oroszok kérésére nem vesz részt a forgalomban a felújított szerelvény.

Május elején Budapesten tartanak nagyszabású tanácskozást.

Egy Eurocity siklott ki, az egyik vagon föl is borult.

Régebbi tételeket módosítottak és jelentős új beruházások is feltűntek a legújabb kormányhatározatban.
Még több cikk


Get Adobe Flash player