Öt újabb DE 18-as Vossloh-dízelt kapott a Nexrail
A masinákat a gyártó Kielben adta át a középvezetőfülkés mozdonyokban nagy lehetőséget látó lízingcégnek.
A masinákat a gyártó Kielben adta át a középvezetőfülkés mozdonyokban nagy lehetőséget látó lízingcégnek.
A lengyel nemzeti vasúttársaság távolsági közlekedésért felelős ága negyvenkét kétszintes, kétszázas tempóra képes villamos motorvonatot szerez be a francia gyártótól.
A közlekedés világa elnevezésű, négy hektáron elterülő létesítményt a felújítás alatt álló vítkovicei állomással szemben alakítanák ki.
Az S750-es Bz-szerelvény első két kocsija hagyta el a sínpárt, eddig tisztázatlan okból. Egy utas könnyebben sérült.
Még két emeletes Kiss szerelvény érkezik a szlovák vasúttársasághoz 2027-ben.
A BKK és az Irányító Hatóság aláírta a támogatási szerződést, ami európai uniós forrásból teszi lehetővé a járművek finanszírozását.
Jövőre már a Prága–Linz tengelyen is Vectronokat állít csatasorba a vasúttársaság.
Az ukrán normál nyomtávú vasúthálózat bővítésének, valami MÁV-csoport, az Ukrán Vasutak és az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) együttműködésének eredményeként szeptember 12-étől Budapestről és Bécsből is közvetlenül el lehet jutni Ungvárra.
Az eddig Csap állomásra közlekedő járat hosszabbodik meg az Ung-vidék központjáig az újonnan megépült normál nyomtávú pályának köszönhetően.
A fejlesztésnek köszönhetően a cseh magánvasút visszaadhatta az ausztriai közlekedéshez bérbe vett Vectronokat is.
A premieren a Siemens Mobility és a müncheni S-Bahn üzemeltetője, a Deutsche Bahn az XXL elnevezésű szerelvények külső megjelenését és az utastér kialakítását tárta az érdeklődők elé.
Jönnek a konténerek, robbanás előtt a félpótkocsik vasúti fuvarozása. A folyamatok irányát és lehetőségeit a szakma októberben közösen vitatja meg az 5. Kelet-Európai Intermodális Konferencián.
Egy friss kérdőíves felmérés alapján a mozdonyvezetői szakmának társadalmi presztízse van, hosszú távú jövőképpel, ám a túlságosan bonyolult szabályozás és az éjszakai pihenési lehetőségek gyenge szintje kissé árnyalja a képet.
Az Ungvár és Csap között vezető, huszonkét kilométer hosszú pályának köszönhetően már nem kell nyomtávot váltani az EU-ba, lerövidül a menettartam Kassa, Budapest és Bécs felé, elősegítve az ország közlekedésének integrációját az Unióval.
A Hallesche Verkehrs AG első, 45 méter hosszú XL villamosa három hónapig alkalmazkodik a helyi körülményekhez.