Megkezdődött a mélyszivárgó kiépítése a 20-ason
A felszín alatti vizek okozta károsodások elhárításán dolgozik a MÁV a Szentgál és Városlőd-Kislőd közötti szakaszon. A buszos pótlás várhatóan év végéig tart.
A felszín alatti vizek okozta károsodások elhárításán dolgozik a MÁV a Szentgál és Városlőd-Kislőd közötti szakaszon. A buszos pótlás várhatóan év végéig tart.
Pályafelújítási munkálatok miatt április 13-án, vasárnap nem közlekednek a menetrend szerinti vonatok.
Április 12-én kisvasúti nappal ünnepli születésnapját a budapesti Gyermekvasút. A hűvösvölgyi járműtelepen és az állomás alatti fogadóparkban színes programokkal várják a családokat és a kisvasútbarátokat.
A tulajdonos amerikai Greenbrier a működési költségek növekedésével, logisztikai nehézségekkel és az amerikai megrendelések hiányával indokolja a döntést. Hétszáz dolgozónak mondanak fel.
Újabb kellemetlen helyzet Szerbiában: a vasúti létesítmények egy év alatt sem szerezték meg a végleges engedélyt az elektromos hálózathoz való csatlakozáshoz.
Most a 2265-ös pályaszámú CAF gördült fővárosi sínekre.
Kiírta a tendert az ÉKM: a 192,6 méter hosszú, új műtárgy a meglévő, éppen csak használható hídtól tizenöt méterre északra valósulhat meg. A régi pályát elbontják.
Három évvel ezelőtti indulása óta 550 ezren utaztak a magánvasút ukrajnai kapcsolatot teremtő járataival.
A Kandó Kálmán Vasútmodellező Egyesület április 12–13-án épít fel egy minivilágot a Csabagyöngye Kulturális Központban Békéscsabán.
A hazai Türasaş által épített, E39000-es sorozatú villamos szerelvénnyel a külföldi piacokat is megcéloznák.
A Ferrovie della Calabria (FdC) három dízel-elektromos szerelvényt rendelt, így már tizenkét Stadler-vonat szolgálhatja majd az utasokat.
A nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) tíz zéró emissziós vontatójárművet vásárol a bolgár Express Service-től.
Az Edita nevű önvezető motorvonat sikeresen elvitte első utasait.
A különvonat bővített szerelvénnyel közlekedik, a vonat összeállítása a menetrendben feltüntetett Bzmot+Bzx+Bzx+Bzmot, azaz két motor és két mellékkocsi lesz.
Hosszú szünet után újraindult a nagy sebességű vasúti közlekedés Milánó és Párizs között. Az olasz FS Csoport vonatai a 643 kilométeres Milano Centrale–Paris Gare de Lyon utat – öt megállással – kevesebb, mint hét óra lefogása alatt teszik meg.