Fadőlés a 71-esen
Alagimajornál dőlt fa a felsővezetékre délután, a forgalom egy órán át szünetelt.
Érdek nélkül tetszik: bál az Operában 2.

„Kívül semmi nesz, pedig odabenn szól a zenekar...” A nagyteremre viszont várni kell. Még nincs díszben...

Beindult az élet Délegyházán
De még hogy! A 001-es Szergej működik közre a sóderrakodásnál. Galéria, videó!
Van, ami jobb volt négy éve

Például az ópusztaszeri kisvasúti emlék!

Barangolások Buenos Aires vasútjain
Az argentin főváros elővárosi vonalai több szempontból is változatosak. Első részünkben a Belgrano-, a Mitre- és a Tren de la Costa-vonalakat mutatjuk be.
Lemosták a guanót a kelenföldi utastájékoztató képernyőről
Hogy ne mindig csak a rosszat írjuk meg. Köszönjük!
Romhalmaz az emlékpark közepén: „jóvan az úgy...”

Így kell bánni egy adománnyal? De hát úgysem jár arra senki! Vagy mégis?

Sej-haj, de jó!
Természetesen a Balatonnál, csak utazni ne kelljen!
A tervek szerint augusztus 28-án, hétfőn üzemkezdettel indulnak a Fehérvári út és a Bartók Béla út villamosai.
A szeptemberi bérletek augusztus legvégétől érvényesek a helyközi közlekedésben.
Az igazi vasútbarát hol máshol is fogadna örök hűséget?
Ja, nem az ízeltlábúakról lesz szó, jól olvasták, termesek. Termes kocsik.
Mi az, amiben Budapest megelőzi New Yorkot? A valós idejű utastájékoztatás!
Bejegyezték a Transzmasholding Hungary Kft.-t, a 3-as metró szerelvényeinek felújításában is részt vesznek.
Sülysápon, egy útátjáróban sodort el egy biciklist a Bukarestbe tartó vonat.
A Villányi úti és az Alkotás utcai megállókat is felújítja a BKK.
Bugár Béla, a Híd-Most párt elnöke látja a megoldást.
A 28-as villamos – mint minden esőzéskor – nem közlekedik a Sörgyártól kifelé.
Aki szereti a természetet, annak csak ajánlani tudjuk a Tisza-tavat. Ráadásul még vonatok is járnak arra!

Mi mindenre jó egy BR 130-as!

Az egyik nagy mű elkészül, viszont van olyan munka, amit suttyomban hosszabbítanak meg...

Az ABB a vasúti ágazat felső vezetőinek bevonásával készített globális felmérése azt mutatja, hogy az információtechnológia és az üzemeltetés-technológia rendszerek egyre nagyobb fokú integrálása kulcsfontosságú a hosszú távú tervezésben.

A világ alagútépítési iparága négyszázötvennél is több termékkel mutatja be képességeit az idei InnoTranson.

Szétnézett a távirati iroda Dunakeszin a „CAF-szereldében”.

Budapest-Józsefváros csendes, a tervezett projektekről nincs hír.
Még több cikk


Get Adobe Flash player