Tudunk egy jó programot a hosszú hétvégére: vasútmodell-kiállítás Szolnokon!
H0-ás, N-es és TT-s terepasztalok, vasútmodellek, bütykölde, mindez október 24–26. között a VOKE Csomóponti Művelődési Központban.
H0-ás, N-es és TT-s terepasztalok, vasútmodellek, bütykölde, mindez október 24–26. között a VOKE Csomóponti Művelődési Központban.
A lábazat felújítása mindig egy munka- és egyben időigényes folyamat.
Két 630-assal és egy Nohabbal próbázzák a vezetékrendszert és a betáplálást. Kis lépés az egyetemes, nagy lépés a magyar vasútnak.
Többen megsérültek, a baleset okait a rendőrség vizsgálja.
Új rekord: csaknem hétszázezer személyautó cserélt gazdát az első három negyedévben, ez az érték még sosem volt ilyen magas.
Hosszabb vonatokkal, több járattal és megerősített haváriaügyelettel készül a közlekedési társaság.
A múlt hónap első felében, szeptember 12-én a Vácról Balassagyarmatra tartó 32222 számú személyvonat siklása óta készült a MÁV-csoport a pálya helyreállítására.
A próbák célja az ottani infrastruktúrával való összeférhetőség felmérése. A Pendolinók lengyelországi hatósugara decembertől tovább bővül.
Hazafelé tartottam Budapesten egy esős estén, amikor észrevettem, hogy az autó furcsán húz az egyik oldalra. Először nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki, de pár száz méterrel később a kormány már nehezen engedelmeskedett. Tudtam, hogy valami nincs rendben. Óvatosan félreálltam egy biztonságos helyen, bekapcsoltam a vészvillogót, és kitettem az elakadásjelző háromszöget. Amikor kiszálltam, a sejtésem beigazolódott: defektet kaptam.
Induljunk ki a földkerekség legnagyobb utasszállító repülőgépének méreteiből. Hossz, fesztáv, szárny- és törzsfelület, függőleges vezérsík, és így tovább…
Az otthoni kényelem és nyugalom megőrzése mindannyiunk számára fontos, ám időnként nem várt látogatók zavarhatják meg mindennapjainkat.
A Budapest–Győr–Hegyeshalom, a Győr–Sopron/Szombathely, a Győr–Celldömölk és a Győr–Veszprém vonalon hosszabb menettartamokra, módosult közlekedési rendre, vonatpótló buszokra kell számítani.
Fel van adva a lecke a vasutasoknak, a győri fővonali késések mellett újabban néhány vágány sem fogadhat és indíthat vonatokat.
A létesítmény alapterülete húszezer négyzetméter.
Újabb vészjósló fellegek gyülekeznek a magyar vasúti árufuvarozás amúgy is Cumulonimbusoktól sötétlő egén.