Budapest Airport: World Routes európai marketingfődíj
A Budapest Airport pályázata nyerte el az európai marketingfődíjat a légi közlekedési iparág több mint 3000 képviselője részvételével Berlinben megrendezett 14. World Routes konferencián – olvasható a BA közleményében.
A zsűri külön kiemelte és dicsérő szavakkal illette a Budapest Airport „részletes pályázati anyagát, valamint a marketing területén megvalósított folyamatos innovációt.” A pályázat az új terminálépület, a SkyCourt megnyitását, járatfejlesztési ösztönzőket, részletes piaci elemzéseket, repülőtéri kutatásokat, termékfejlesztéseket, a Magyar Turizmus Zrt.-vel folytatott együttműködést, közös, például a digitális és a szociális médiában megvalósított kampányokat és az elmúlt 12 hónap során indított hét új járatot, köztük a Qatar Airways dohai, az American Airlines New York-i és a SkyWork Airlines berni járatát mutatta be.
A Budapest Airport azután kapta az újabb elismerést, hogy néhány hónappal ezelőtt elnyerte az európai Routes konferencia marketingdíját. A sorozatos siker egyben annak az elismerése, hogy a Budapest Airport és a Magyar Turizmus Zrt. szorosan együttműködik Magyarország, mint vonzó turisztikai célpont népszerűsítésében – hangzik a BA közleménye.
A legrangosabb légi közlekedési konferencia, a Routes európai, illetve globális marketingdíjait az iparágban elnyerhető legértékesebb elismerések között tartják számon. A díjakat annak alapján ítélik oda, hogy egy repülőtér marketingtevékenységét legjobban annak használói, vagyis a légitársaságok képesek megítélni.
Kam Jandu, a Budapest Airport légi közlekedési igazgatója szerint a BA igen erős versenytársakkal szemben szerezte meg a díjat. Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója azt emelte ki, hogy az ügyfelek, vagyis a légitársaságok szavazatai alapján nyert a repülőtér.