Baja–Budapest: közvetlen vonatok helyett expressz buszjáratokat indít a MÁV-csoport
Január elsejétől naponta három közvetlen autóbuszjárattal lehet majd a fővárosba és vissza utazni, két és fél órás menetidővel.
Január elsejétől naponta három közvetlen autóbuszjárattal lehet majd a fővárosba és vissza utazni, két és fél órás menetidővel.
A Kravtex-Kühne Csoport hazai gyártású e-buszaival zöldítheti a közösségi közlekedést a jövőben a Volánbusz. A társaság 2025 elején teszteli a típust.
Az új funkcióval még könnyebbé teszi a digitálisbérlet-használatot a Budapesti Közlekedési Központ.
A Volánbusz és a BKK fejlesztésének köszönhetően Solymár vasútállomáson rövidülnek az átszállási idők és több kék busz tér is be oda, így az utasok könnyebben eljuthatnak Budapest belvárosába közösségi közlekedéssel.
A MÁV-csoport új vasúti menetrendjében kevés változással kell számolni – egyes mellékvonalakat leszámítva. A HÉV-vonalak menetrendje nem változik, a Volán-járatoknál viszont több módosítást is bevezetnek.
Egy helyi járatú autóbusz ütközött össze a Volánbusz egyik helyközi járatával.
Minden érintett szakszervezet aláírta az Integrált Kollektív Szerződést, mely garantálja a MÁV-Start, a Volánbusz és a MÁV-HÉV összeolvadásával létrejövő új, egységes személyszállító cégben az egyesülő társaságok valamennyi munkavállalójának biztonságos továbbfoglalkoztatását 2025. január elsejét követően is.
Három plusz egy nagy szervezeti egységbe tömörülve 2025 elején indul a nemzet közlekedési vállalata.
Az Ikarus 120e típusú, környezetbarát kocsikkal Balatonfüreden, Hajdúszoboszlón, Keszthelyen, Komáromban, Komlón és Tatán zöldül a helyi autóbusz-állomány.
Megújítás és megőrzés – január elsejétől MÁV Személyszállítási Zrt.-ként üzemel tovább a Csoport.
Tartalék járművekkel együtt nyolcvankét tisztán elektromos busszal fejlesztik a fővárosi közösségi közlekedést 2026 elejétől, új korszakot nyitva ezzel.
Az augusztus 5-ei bevezetés óta számos észrevétel érkezett a közlekedési társasághoz, mely most a leggyakrabban felmerült kérdéseket és az azokra adott válaszokat foglalta össze.
A román főváros jelenleg tizenöt vonalból álló trolihálózatának állapota az elmúlt évtizedben lejtmenetbe váltott. Habár folyamatosan érkeznek az önjáró Solaris-kocsik és új viszonylatokat is indítanak, a meglévő infrastruktúra komoly fejlesztésre szorul.
Az alábbiakban részletesen leírjuk!
Megváltozik a közösségi közlekedés Megyer és Káposztásmegyer térségében. Mutatjuk, hogy!