Nemcsak finom sör, rekordhosszú villamos is készül Plzeňben
A Škoda hatvan méter hosszú ForCity Smart 38T járműkígyói a németországi Rajna–Neckar városi térségben, Mannheim, Heidelberg és Ludwigshafen városok között állnak majd forgalomba.
A Škoda hatvan méter hosszú ForCity Smart 38T járműkígyói a németországi Rajna–Neckar városi térségben, Mannheim, Heidelberg és Ludwigshafen városok között állnak majd forgalomba.
A svéd nemzeti vasúttársaság újabb két évre bízta meg a francia vállalatot a feladattal.
Új üzemeltetőt keresnek a 406-os sorozatú, nagysebességű villamos motorvonatok. Az emelt sebességű Budapest–Belgrád járatokra még jók is lehetnének…
Óriási az érdeklődés: két óra alatt betelt az ezerötszáz tesztelői hely. Az alkalmazás áprilistól válik elérhetővé a nagyközönség előtt.
Folytatódik a december óta tapasztalható kedvező tendencia: kisebb mértékben ugyan, de már harmadik hónapja javul a vonatok pontossága, februárban újabb 0,88 százalékkal. A legfrissebb MÁV-jelentést szemlézzük.
Három új, nagysebességű Stadler Smile motorvonattal pendlizhetnek Bécs és Villach között 2026 márciusától.
A magántársaság Prága és Cheb, valamint Prága és Železná Ruda között szolgáltathat tizenöt évig 2028 decemberétől.
A holland nemzeti vasút a CAF-tól hatvan kétszintes motorvonatot szerez be, amikkel 2029-től lehet majd utazni.
Március 15-étől közvetlen buszokkal lehet utazni Losonc és Salgótarján, valamint Rimaszombat és Cered között, májustól pedig a Losonc–Budapest viszonylaton is elindulnak a járatok. Hamarosan a vasúti járatok is újraindulhatnak?
A létesítmény műszaki felülvizsgálatáért felelős bizottság tavaly áprilisban hagyta jóvá az épület próbaüzemét. Az állomás előtetője tavaly november 1-jén omlott le, számos halálos áldozatot és sérültet követelve.
A nyári menetrendig csaknem húsz, a nyári időszakban pedig félszáz kerékpáros utazhat egyszerre a MÁV-csoport közvetlen járatával a Tisza-tóra.
A Budapest csomópontjaiban és népszerű megállóiban éjjel-nappal elérhető készülékek a fővárosiak egyik legfontosabb vásárlási felületének bizonyulnak.
A német nemzeti vasúttársaság regionális üzletága, a DB Regio összesen négyszáz, az S-Bahn-vonatok legújabb generációját képviselő szerelvény beszerzését tűzte ki célul.
A MÁV-csoport naponta körülbelül ötvenezer járatot közlekedtet, ezek problémája esetén a központ igyekszik megtalálni a lehető leggyorsabb megoldást a továbbutazáshoz.
A vasúttársaság további 752,3 kilométernyi pályát üzemeltethet július elsejétől, ezzel hálózata csaknem megháromszorozódik: Gyékényestől Hegyeshalomig, Székesfehérvártól Szentgotthárdig fog érni.