Elkészült a románok első Pesa InterRegio motorvonata
A romániai vasútireform-hatóság ARF huszonkilenc háromrészes interregionális villamos szerelvényt vásárolt a lengyel gyártótól.
A romániai vasútireform-hatóság ARF huszonkilenc háromrészes interregionális villamos szerelvényt vásárolt a lengyel gyártótól.
A cseh közlekedési minisztérium döntése értelmében a hazai magánvasút öt regionális viszonylaton szolgáltathat 2029 decemberétől tizenöt évig.
A Nemzetközi Vasútegylet kiadványa az első olyan átfogó referenciamű, ami az európai és azon kívüli éjszakaivonat-szolgáltatások jelenlegi állapotáról és jövőbeli fejlődéséről szól.
A lengyel nemzeti vasúttársaság távolsági közlekedésért felelős ága negyvenkét kétszintes, kétszázas tempóra képes villamos motorvonatot szerez be a francia gyártótól.
Az S750-es Bz-szerelvény első két kocsija hagyta el a sínpárt, eddig tisztázatlan okból. Egy utas könnyebben sérült.
Még két emeletes Kiss szerelvény érkezik a szlovák vasúttársasághoz 2027-ben.
A BKK és az Irányító Hatóság aláírta a támogatási szerződést, ami európai uniós forrásból teszi lehetővé a járművek finanszírozását.
Az ukrán normál nyomtávú vasúthálózat bővítésének, valami MÁV-csoport, az Ukrán Vasutak és az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) együttműködésének eredményeként szeptember 12-étől Budapestről és Bécsből is közvetlenül el lehet jutni Ungvárra.
Az eddig Csap állomásra közlekedő járat hosszabbodik meg az Ung-vidék központjáig az újonnan megépült normál nyomtávú pályának köszönhetően.
A Baku és Ağdam közötti pályán 1993 óta szünetelt a közlekedés a korábbi, majd 2020-ban ismét kitört hegyi-karabahi háborúk okán.
Rekordot regisztrált pénteken a CFR Călători. Az állami vasúttársaság egyik Petrozsény–Piski vonata ugyanis 552 perc késést szedett össze.
Miután metrójegyek árát januárban három lejről ötre emelték, most már hét lejt kóstálnak.
A proto-52T ForCity Plusok magas megbízhatóságuknak köszönhetően hetvenöt nap alatt teljesítették a húszezer kilométeres penzumot. Két hónapon belül meg is kezdődhet a menetrend szerinti üzem.
Csaknem tizenkilenc kilométer hosszan felszámolták a sebességkorlátozásokat, így újra nyolcvannal mehetnek a szerelvények.
A huszonhat szerelvényhez most nyolcévnyi karbantartást és alkatrészellátást is megrendelt a brit vasúttársaság.