Havazás keleten, nehézségek a vasúti közlekedésben
                                        
                      ·  
                    
                                                2012.01.26. 10:15
                    
                
                
            
        Havazás miatt átlagosan 5-20 perces késések várhatóak az ország keleti valamint az északkeleti részén – főleg Szolnok környékén közlekedő vonatoknál. A menetszél által visszahordott hó nehezíti a váltók állítását a Szolnok állomáson emiatt a Budapest– Szolnok–Debrecen–Nyíregyháza–Záhony, a Budapest–Szolnok–Békéscsaba–Lökösháza és a Szolnok–Hatvan vonalon átlagosan 5-20 perces késések is előfordulhatnak – adja hírül a MÁVINFORM. 
A hómunkások folyamatosan tisztítják a vasúti váltószerkezeteket annak érdekében, hogy a havazás ellenére biztosítható legyen a menetrend szerinti vasúti közlekedés. A lehullott havat nemcsak a szél, hanem egy elhaladó vonatszerelvény is a sínek közé sodorja, így pár milliméteres csapadék is megnehezítheti a váltók átállítását. Minden ilyen esetben ki kell söpörni a havat a sínszerkezetek közül, hogy a biztosítóberendezések szerkezetei biztonságosan állíthatóak legyenek.
a MÁV felhívja az utasok figyelmét, hogy a peronok, valamint a vasúti járművek lépcsői síkosak lehetnek, a fel és leszállásnál fokozottan kell vigyázni.
    
A hómunkások folyamatosan tisztítják a vasúti váltószerkezeteket annak érdekében, hogy a havazás ellenére biztosítható legyen a menetrend szerinti vasúti közlekedés. A lehullott havat nemcsak a szél, hanem egy elhaladó vonatszerelvény is a sínek közé sodorja, így pár milliméteres csapadék is megnehezítheti a váltók átállítását. Minden ilyen esetben ki kell söpörni a havat a sínszerkezetek közül, hogy a biztosítóberendezések szerkezetei biztonságosan állíthatóak legyenek.
a MÁV felhívja az utasok figyelmét, hogy a peronok, valamint a vasúti járművek lépcsői síkosak lehetnek, a fel és leszállásnál fokozottan kell vigyázni.
 
  





 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    