Kék Hintóval az árvalányhajjal borított bugaci buckákon
Hajtányfelvonulást rendeztek május elsején a Kecskeméti Kisvasúton, mi is végigutaztuk az 52 kilométeres távot!
Hajtányfelvonulást rendeztek május elsején a Kecskeméti Kisvasúton, mi is végigutaztuk az 52 kilométeres távot!
Hat új vágányt épített ki a DB a svájci határnál fekvő Weil am Rhein és Bázel közötti tizenkét kilométeren.
Az új diszkont távolsági expresszekkel magasabb szintű utazási élményt igyekszik kínálni az alacsony kocsiosztályon utazóknak az Indian Railways.
Visszatérnek a nosztalgiajáratok a fővárosba, ismét megjelennek az utakon és a vágányokon a muzeális járművek. Budán és Pesten is lehet majd villamosozni, de még a nyár beköszönte előtt kigördülnek a garázsokból azok a buszok és trolibuszok is, amik a XX. században voltak jellemzőek Budapestre.
A mentődrónoktól a világ legnagyobb utasszállítójáig – repülőgépek széles skálája a júniusi berlini légikiállításon. De lesz Zero G is!
Rendezvényt tartanak az Európai Unióhoz való csatlakozás huszadik évfordulója alkalmából a fővárosban.
A forgalomba helyezett új személyautók és kishaszongépjárművek száma is hatalmasat ugrott mind az előző hónaphoz, mind 2023 hasonló időszakához viszonyítva.
A vonaton nemhogy utasok, de még mozdonyvezető sem volt.
Az építőmérnök, műegyetemi tanár, vasút- és magyarországi vasbetonépítési úttörő Zielinski Szilárdról Mátészalkán emlékezett meg az utókor.
A jeles alkalomból május 1-jén több mint kétszázötven klasszikus autó és motorkerékpár haladt a Városligetből az egykori Északi Járműjavítóhoz, ahol a Múzeum új időszaki kiállítását háromezernél is többen tekintették meg a nyitónapon.
A széles nyomtávú járművekkel zúzottkövet tervez szállítani a litván nemzeti vasúttársaság árufuvarozó üzletága, megerősítve piaci helyzetét az országban.
A fejlesztés az úgynevezett Digirail projekt része, aminek célja az ország vasúti forgalomirányítási infrastruktúrájának fejlesztése.
Prémium szolgáltatásokkal tarkított várótermet nyitott a Regiojet a hlavnyínádrazsín, ahol a kávé, szóda, fagyi és a toalett is ingyenes.
A JR Central már nem számol azzal, hogy 2027-ben elindulhatnak a maglev-vonatok Tokió és Nagoja között.
Sőt, már javában zajlik is, a Dunakanyar kapujában és környékén bizonyíthat egy Setra S 510 LE.