Jelentős pályakapacitás-növelés a német–svájci határon
Hat új vágányt épített ki a DB a svájci határnál fekvő Weil am Rhein és Bázel közötti tizenkét kilométeren.
Hat új vágányt épített ki a DB a svájci határnál fekvő Weil am Rhein és Bázel közötti tizenkét kilométeren.
Az új diszkont távolsági expresszekkel magasabb szintű utazási élményt igyekszik kínálni az alacsony kocsiosztályon utazóknak az Indian Railways.
Visszatérnek a nosztalgiajáratok a fővárosba, ismét megjelennek az utakon és a vágányokon a muzeális járművek. Budán és Pesten is lehet majd villamosozni, de még a nyár beköszönte előtt kigördülnek a garázsokból azok a buszok és trolibuszok is, amik a XX. században voltak jellemzőek Budapestre.
A vonaton nemhogy utasok, de még mozdonyvezető sem volt.
Az építőmérnök, műegyetemi tanár, vasút- és magyarországi vasbetonépítési úttörő Zielinski Szilárdról Mátészalkán emlékezett meg az utókor.
A széles nyomtávú járművekkel zúzottkövet tervez szállítani a litván nemzeti vasúttársaság árufuvarozó üzletága, megerősítve piaci helyzetét az országban.
A fejlesztés az úgynevezett Digirail projekt része, aminek célja az ország vasúti forgalomirányítási infrastruktúrájának fejlesztése.
Prémium szolgáltatásokkal tarkított várótermet nyitott a Regiojet a hlavnyínádrazsín, ahol a kávé, szóda, fagyi és a toalett is ingyenes.
A JR Central már nem számol azzal, hogy 2027-ben elindulhatnak a maglev-vonatok Tokió és Nagoja között.
A MÁV és a Volánbusz azt kéri, indulás előtt tájékozódjanak az ünnepnapi közlekedési rendről.
Megérkezett a kínai CRRC Changchun (Csangcsun) vasútijármű-gyártó cég első villamos motorvonata a szerb vasútra. Az EMU négy további társával egyetemben az Újvidék–Szabadka vonalon közlekedik majd, akár óránként 200 kilométer per órás sebességgel.
Az Almamellék és Sasrét között hat kilométeren át kanyargó népszerű turistalátványosság május elsejétől egészen őszig menetrend szerint közlekedik.
A két ország által közösen megépített, 2015 óta üzemelő vaspálya létfontosságú a laoszi gazdaságnak.
A Béchartól a Gâra Djebilet vasércbányáig vezető, 575 kilométeres pályán a tervek szerint évente hárommillió tonna nyersanyagot szállíthatnak majd.
A Las Vegast Kalifornia állam déli részével összekötő Brightline West vonalon 320 kilométer/órás sebességgel száguldhatnak majd a vonatok.