Fejlemények Fényeslitkén
Újra ellátogathattunk az EWG terminálra. A nagyüzem lassan teljesen feléled és júniusban megkezdheti a termelést!
Újra ellátogathattunk az EWG terminálra. A nagyüzem lassan teljesen feléled és júniusban megkezdheti a termelést!
A beruházás lehetővé teszi, hogy a hardver- és szoftverfejlesztés, az elektronika gyártás, valamint a rendszerek ügyféligény szerinti kiépítése, azaz a cégcsoport teljes hozzáadott értéke saját telephelyén összevontan érvényesüljön, ezzel is növelve az innovatív hazai termékek versenyképességét.
A magyar agrárium szereplői egyre inkább keresik a legkorszerűbb technológiákat, gépeket, amelyek tabletekről irányítva akár centiméterre pontosan is dolgoznak.
A Magyar Logisztikai Egyesület rendezvényén mutatták be, az idén 85 éves SSI Schäfer támogatásával született újjá.
Mind a kettő relatív: egyik sem érte el a járvány előtti, 2019 negyedik negyedévi szintet – derül ki a szállítási teljesítményekről kiadott legfrissebb KSH-jelentésből.
Az 1961-es bevezetés óta nagy népszerűségnek örvendenek a logisztikai szektorban az EUR raklapok, amelyekből jelenleg világszerte mintegy 600 milliót használnak.
Az 5G-re épülő automatizált megoldásokkal, önvezető járművekkel és kiterjesztett valósággal ugrásszerűen megnőtt a logisztikai és gyártóbázis hatékonysága.
Újra erőre kapott a közúti fuvarozás, a vasúti és vízi némileg csökkent.
A Rail Cargo Operator - Hungaria Kft. második ügyvezetői posztját 2022. március elsejétől Mázsi Attila, a társaság eddigi pénzügyi vezetője tölti be.
Letették a Magyar Posta Zrt. több száz millió forintból épülő logisztikai depójának alapkövét.
E-kamionnal erősít a Metrans és a WIN Capital elsőként a hazai konténeres áruszállításban.
A teljes ellátási lánc, az eszközök és a folyamatok élő, virtuális szimulációját hozták létre.
Március végén lesz műszaki átadás, április végén pedig megérkezhet az első konténervonat a fényeslitkei East-West Gate terminálra.
Az Északi-tengeri hajózási útvonal teljes áruszállítási forgalma 34,85 millió tonna volt 2021-ben, 2 millió tonnával haladta meg a 2020-ban elért 32,97 millió tonnát.
Befejezték a méretüket és az alkalmazott technológiát tekintve is egyedülálló óriásdaruk építését Fényeslitkén, Európa legmodernebb, rövidesen üzembe álló szárazföldi konténerátrakóján, az East-West Gate terminálon.