A380 és/vagy B-747-8 orosz színekben?
A moszkvai MAKS aeroshow alkalmából elhangzott nyilatkozat szerint a cég már 2008-ban kapott ajánlatot az Airbustól, de a 380-asok beszerzése mellett a légitársaság nem zárja ki a Boeing 747 új változatának, a 747-8-asnak a beszerzését sem. A Transaero elnök-vezérigazgatója, Olga Pleshakova szerint hamarosan várható döntés, amelyet az ajánlatok mellett az oroszországi légipiac helyzete és a repülőterek állapota is befolyásol. Ez a megjegyzés gyaníthatóan arra vonatkozik, hogy az A-380 forgalomba állításához nemcsak hosszú és nagyteherbírású pályák illetve erős gurulók, hanem speciális terminálberendezések is szükségesek, például az a kifejezetten a 380-as üzemeltetéséhez fejlesztett utashídrendszer, amelynek révén 5-600 utas ki- és beszállása is gyorsan megtörténhet.
Az új szélestörzsűek az Air Transport World tudósítása szerint 2015-től váltanák le a légitársaságnál most használt nagygépeket. A Transaero a legnagyobb szélestörzsű flottát használja Oroszországban illetve Kelet-Európában, 17 747-es és 777-es valamint 13 767-es repül a színeiben. Köztük néhány ex-Japan Airlines 747-400-as is, amelyeket 522 utasra székeztek. Az első menetben a régebbi 747-300-asokat akarja lecserélni a cég, de 2020 után a négyszázasokat is leváltják.
Ugyanakkor Pleshakova reagált a United Aircraft Corporation elnökének, Mihail Pogosiannak a bejelentésére is, az egyesült orosz repülőgépgyártó ugyanis kilátásba helyezte a maga szélestörzsű típusának tervezését és kibocsátását. A Transaero természetesen ennek az egyelőre még tervezőasztalon sem létező gépnek a beszerzését is megfontolja.