Leszállította az Airbus az első A350-900-ast az Emirates-nek
A flotta legújabb tagja azonban csak 2025-ben kezdi meg szolgálatát az Egyesült Arab Emírségek két nemzeti légitársaságának nagyobbikánál.
A flotta legújabb tagja azonban csak 2025-ben kezdi meg szolgálatát az Egyesült Arab Emírségek két nemzeti légitársaságának nagyobbikánál.
Az Emirates 615 üléses Superjumbóval kiszolgált, Dubaj és Bahrein közötti ideiglenes járatának a blokkideje azért meghaladta az egy órát.
Bár éppen négy éve bejelentették, vége, nincs tovább, nem épül több Airbus A380-as, ma már nem egyértelmű a típus elutasítottsága.
Az El Al már kivonta a Jumbóit az utasforgalomból, az Emirates akart volna kapacitást növelni a Ben Gurion felé. Viszont váltani kell a cargo-forgalomban.
A járvány óta több, mint száz A380-ast állítottak ismét forgalomba. Sir Tim Clark: legyen az új típus kétszer akkora, mint a Superjumbo, de legyen könnyebb, gyorsabb, olcsóbban és tisztábban üzemeltethető…
A szépvonalú A340-esek közül is van, amely már elhagyta a hosszú parkolás helyszínét, jönnek A380-asok is? Boeing-ajánlat: vegyen a cég whitetail 777-eseket.
A kísérlet alapja egy már létező GE hajtóműtípus, a hordozógép hátsó traktusában férnek el a méretes hidrogéntartályok.
Hiába, hogy szinte követelik a társaságok, semmi hír a 757-es utódról. Talán mert olyan technológiai ugrást kellene, hogy hozzon, mint a Dreamliner. Egy baljós évforduló: a Sonic Cruiser indítása és leállítása.
Nincs idő nosztalgiára: Airbus-győzelem a KLM-nél és a Qantas-nál.
A gyártást záró A380-as valószínűleg a hónap végén kerül a Emirates-hez.
Európa után az Egyesült Államok is oldja a beutazási korlátozásokat, a British visszahozza A380-asait, az Emirates sűrít Amerika felé.
Üzenet a világ legmagasabb épülete legtetejéről: az ejtőernyős hölgynek nyilván nem volt tériszonya. Egy korábbi szenzációs reklámfilm: a madáremberek és az A380 köteléke.
Eredmények az ellenálló-képesség, a lendület, a rugalmasság jegyében... A tavalyi év legfőbb áldozata a szélestörzsű-hosszútávú kategória.
Átrendeződés – amit a járvány felgyorsított. Nemcsak az óriásokat húzzák fűre. A kérdéses 777X, a cargónak nem jó A380 és a pihentetett MAX 10-es.
A siker kulcsa a kontinensek közötti hálózat megteremtése, dubaji fordítókoronggal, ötcsillagos nívóval.