A törökök is az Allisont választották

iho   ·   2016.03.11. 16:15
00kicsi

A száznegyvenezres város – ahova Isztambulból rendszeres kompjárat közlekedik, és 1992-ben a környék legnépszerűbb turisztikai célpontja címet is elnyerte – magánüzemeltetésű közlekedési cége teljesen megújítja kilencvenhét buszból álló flottáját.

(forrás: Allison Transmission)

A hétméteres, kézi váltós autóbuszok helyett folyamatosan szerzik be a kilencméteres, Allison Tranmsmission automata váltókkal szerelt Isuzu buszaikat, az első tíz már meg is érkezett a török városba. Ahogy Bulant Bican, a bandirmai közlekedési cég elnöke elmondta: már az első tíz busz megérkezése is jelentősen csökkentette a költségeket, a kedvezőbb üzemanyagfogyasztás mellett a karbantartási és a javítási kiadások is csökkentek.

Az új Isuzu Citibust Alllison 2100-as váltóval szállítja a gyártó. Ezt a váltót 172 kilowatt (230 lóerő) motorteljesítményig tervezték, és természetesen az üzemanyagtakarékosságot elősegítő FuelSense rendszer is hozzátartozik. Az alkalmazott Continious Power Technology (folamatos erőátvitel) a rázkódásmentes sebességváltást és a precíz járművelügyeletet teszi lehetővé, ezzel az utaskomfort is megnő. A Bandirma Transportation Services buszai naponta egyenként több mint kétszáz kilométeres utat járnak be, a flotta összesen napi 26 000 utast szállít.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk! Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső, idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Ellátási lánc Közút Zöldút Logisztika Szállítmányozás Haszonjármű Alternatív hajtás

Duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a DHL a Hungaroringre, a Forma–1-es hétvégére

iho   ·   2024.07.18. 19:05

Az idei szezonban a bioüzemanyaggal üzemelő kamionok száma több mint kétszeresére, összesen harminchét kamionra nőtt az európai szakaszon. Minden egyes kamion átlagosan nyolcvanhárom százalékkal csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást a dízelüzemű társaikhoz képest.