Az év applikációjává választották a BudapestGO-t

iho.hu   ·   2024.02.08. 10:55
01_budapestgo_1millio

Hajrá!

A 2023-as év legjobb applikációjának járó díjat nyerte el a BudapestGO. A Magyar Marketing Szövetség a Budapesti Közlekedési Központ saját fejlesztésű alkalmazását 21 pályázat közül választotta a legjobbnak. A BudapestGO letöltőinek száma idén februárra elérte a 4,4 milliót, a BKK eseti jegyértékesítésében már negyven százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya.

Az „Év honlapja” pályázat keretében az „Év Applikációja” kategóriában olyan alkalmazásokat lehetett nevezni, amelyek amellett, hogy segítik és szórakoztatják a célközönséget, az online marketing elemeit is sikeresen ültetik át mobileszközökre. Ebben a szekcióban kiemelt szempont volt az innováció, a funkcionalitás, valamint a jól áttekinthető modern felületek felhasználása. Az „Év honlapja” díj kategóriái közül az előző évekhez hasonlóan az E-kereskedelem, a Szolgáltatás, a B2B weboldalak, valamint az Év applikációja és a Turizmus kategóriák voltak a legnépszerűbbek.

A versenyre összesen 287 pályázat érkezett, az „Év applikációja” kategóriában 21 pályázat közül nyerte el a legjobbnak járó, első díjat a BudapestGO. „Büszkék vagyunk, hiszen ez a díj megerősít minket abban, hogy egy olyan innovatív, digitális alkalmazást sikerült megalkotnunk, amellyel egyszerűen tervezhetővé és kiszámíthatóbbá vált a közösségi közlekedés, továbbá a jegy- és bérletvásárlás is pár kattintással, gyorsan és környezetkímélő módon elintézhető” – mondta el Diószegi Ágnes. A BKK Ügyfélkapcsolati és értékesítési vezérigazgató-helyettese hozzátette, a díjazott applikáció – amely a könnyű használhatósága miatt az egyik legnépszerűbb magyar fejlesztésű alkalmazás Magyarországon –, a BKK szakemberei mellett a társaság partnereként dolgozó Supercharge, Telekom Rendszerintegráció (T-Systems) és a realCity csapatának munkáját is dicséri.

Kilőtt a letöltők száma: az alkalmazást aktívan használók száma folyamatosan nő, átlagban havi 1,2 millióan, összesen pedig már 1,8 millióan regisztráltak a BudapestGO-ban, és már több mint 4,4 milliónál jár a letöltő száma. Havonta négymillió útvonaltervezés történik az applikációban, a bevezetése óta pedig összesen több mint tízmillió digitális vonaljeggyel utaztak a közösségi közlekedők.Az alkalmazás népszerűségét az is mutatja, hogy a BKK jegyértékesítésében már hozzávetőlegesen negyven százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya.

Nemcsak a jegyet vásárlók, hanem a bérlethasználók körében is egyre népszerűbb a BudapestGO, a felnőttbérletek 34 százalékát, a diákbérleteknek pedig a kétötödét használják okostelefonjukon az utasok. A BKK célja az applikációval, hogy a jövőben további kényelmi funkciókkal és bővülő digitális szolgáltatásokkal még könnyebbé tegye a fővárosban közlekedők életét, növelje a fenntartható digitális jegyek részarányát a jegy- és bérletvásárlásban.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Városi vasút

Régóta aktuális villamosfejlesztésekre nyújtott be támogatási kérelmet a BKK

iho   ·   2024.02.07. 15:00

Elkezdődhet a kisföldalatti meghosszabbításának, az Újbuda és Újpest közötti villamosvonalak összekötésének, a dél-pesti villamosgyűrű bővítésének és a 42-es villamos fejlesztésének előkészítése. A BKK a 2021–2027 közötti EU-s költségvetési ciklus keretében szerdán benyújtotta az első, 10 milliárd forint összegű támogatási kérelmét.