Az olasz meló

iho/vasút   ·   2011.08.31. 13:00
00

A rendszerváltás és a privatizáció előtt Dunakeszin főleg belföldi forgalmú, elővárosi és távolsági személykocsikat gyártottak: elég csak az igen népes Bhv-családra és a By kocsikra gondolni. A különböző fúziók miatt többször tulajdonost váltott (ADTranz, Daimler-Chrysler és végül a Bombardier) telephely – a csekélyke hazai megrendelés miatt is – nagyon sok külföldi munkát vállal, a norvég kocsik útjáról a közelmúltban beszámoltunk. A hét elején négy friss fővizsgás olasz Z-kocsiból álló szerelvény hagyta el a járműjavítót a Körvasút felé.

Udvari tájkép. A háttérben fővizsgára váró MÁV-Start kocsik is láthatók<br>A képre kattintva fotógalériánk nyílik meg

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Közlekedési fotópályázat amatőr fotósoknak

iho   ·   2022.07.24. 15:15

A Közlekedéstudományi Egyesület meghirdeti 2022-es fotópályázatát a közlekedési szakterület képi megjelenítésének erősítésére. Digitális fényképezőgéppel, és mobiltelefonnal készült képekkel is lehet nevezni. A fotópályázaton bárki részt vehet, kivéve a hivatásos fotósokat.