Az olasz meló

iho/vasút   ·   2011.08.31. 13:00
00

A rendszerváltás és a privatizáció előtt Dunakeszin főleg belföldi forgalmú, elővárosi és távolsági személykocsikat gyártottak: elég csak az igen népes Bhv-családra és a By kocsikra gondolni. A különböző fúziók miatt többször tulajdonost váltott (ADTranz, Daimler-Chrysler és végül a Bombardier) telephely – a csekélyke hazai megrendelés miatt is – nagyon sok külföldi munkát vállal, a norvég kocsik útjáról a közelmúltban beszámoltunk. A hét elején négy friss fővizsgás olasz Z-kocsiból álló szerelvény hagyta el a járműjavítót a Körvasút felé.

Udvari tájkép. A háttérben fővizsgára váró MÁV-Start kocsik is láthatók<br>A képre kattintva fotógalériánk nyílik meg

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.