Blogosodjon velünk!

iho/vasút   ·   2012.04.04. 11:30

Ritkán terheljük belügyekkel azokat, akik megtisztelnek azzal, hogy ránk kattintanak. Most egy bővülés ad alkalmat erre. Mert, bár nem rózsás gazdasági helyzetünk, amennyire erőnkből telik, igyekszünk fejleszteni közlekedési portálunkat. A közelmúltban jelent meg cikkeink mellett jobboldalt az a rész, ahol a rovat, illetve az egész iho időben előző és következő cikkére lehet kattintani, segítve azokat, akik időrendben, például a nap végén sorban szeretnék elolvasni kínálatunkat. Ez a címlap, a rovatcímlapok, a fejlécben a rovatok neve alatt elérhető legördülő menükbe sorolt alrovatok, a címkék, a szövegközti linkek, a kapcsolódó cikkek és az rss mellett egy újabb lehetőség a navigálásra.

Most pedig egy újabb lépés, ezentúl blogokkal, blogposztokkal is találkozhat az ihón, aki erre jár. De mi is az a blog? Hiszen egy blogposzt alig különbözik egy cikktől. Valóban, technikai értelemben így van. A blog, amely néhány év alatt oly népszerű lett az online portáloknál is, mégis fontos intézmény. Tartalmi lényege, hogy nem szorosan kötődik a blogmotor üzemeltetőjéhez, jelen esetben a szerkesztőséghez. Valamilyen értelemben kilóg a portál tartalmából, szebben mondva kitágítja, bővíti a kínálatot. Az ihón is lesznek olyan blogok, amelyeket külső szerző ír, és lesznek olyanok, amelyeket a mi munkatársaink, de tematikájukban ezek is valamilyen értelemben speciálisak lesznek.

A blogokkal tehát mindenképpen kifelé nyitunk, terveink szerint szeretnénk lehetőséget adni külső szerzőknek, ha úgy tetszik, olvasóknak is. Nyitottak vagyunk, ha valaki úgy érzi, rendszeresen érdekes és színvonalas tartalommal tud jelentkezni, bátran keressen meg minket!

Nagyon óvatosan pedig azt is megemlítjük, hogy vannak más terveink is, az irány ugyanez, de még tovább mennénk. Szeretnénk más módon is teret adni olvasóinknak. Hiszen a cél a minél gazdagabb tartalmi kínálat!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Átkozott sorompók Szerbiában

iho/vasút   ·   2020.12.01. 18:00

Vajdaságban, de inkább egész Szerbián lassan már nem is újdonság, ha egy nem működő fény- és félsorompóval biztosított, vagy esetleg éppen működő berendezésű, esetleg csak kitáblázott közúti-vasúti átjáróban baleset történik.