Az utolsó, váci építésű 3011-es vízibusz is kikopott a Balatonról
Az Arács motoros 61 évnyi szolgálat után a Balkánon, az Ohridi-tavon szállítja majd az utasokat.
Az Arács motoros 61 évnyi szolgálat után a Balkánon, az Ohridi-tavon szállítja majd az utasokat.
A Balatontipp írta meg, drasztikus járatcsökkentéssel egyszerűen kettévágták a balatoni hajózást. Mostantól keletről csak Balatonszemesig, nyugatról legfeljebb Balatonlelléig lehet eljutni, azaz jószerével megszűnt a hajós kapcsolat a tó keleti és nyugati medencéje között.
Dél-balatoni Vízi Kör néven hat állomásból álló megállópont-hálózat létesül a déli parton. A fejlesztések egy része nyárra, a teljes projekt az év végéig valósul meg.
Nyár végéig a balatoni kompok 1 millió 229 ezer, a személyhajók pedig 791 ezer utast szállítottak, ezzel idén tavalyhoz képest már két hónappal korábban, augusztus végére elérte a kétmilliós utasszámot a hajótársaság.
Az új járművek a világ legrangosabb dizájndíját, a Red Dot Design Awardot, valamint a neves nemzetközi iF Design díját érdemelték ki.
A Bahart állami támogatással, 5 milliárd 700 millió forintból vásárolt négy új hajót.
A Bahart járatait közel 2 millió 150 ezren választották, az elmúlt 22 évben nem volt példa ekkora balatoni forgalomra.
Két új komp és két új katamarán áll hamarosan forgalomba a „magyar tengeren”.
A forgalomba állításra viszont még hónapokat kell várni a felépítmények visszaszerelése miatt.
A Balatoni Hajózási Zrt. a korábbiaknál több programhajóval és főszezoni járattal várja az utasait.
A Széchényi István nevéhez és munkásságához fűződő balatoni hajózás 175 éves, a Balatoni Hajózási Zrt. nagyszabású rendezvénysorozattal ünnepli az évfordulót.