Térképre tette a KSH az utolsó öt év személysérüléssel járó közúti baleseteit
Interaktív felületen böngészhetők a 2019–2024 közötti időszak adatai.
Interaktív felületen böngészhetők a 2019–2024 közötti időszak adatai.
Az áldozatokon túl minden baleset egyúttal trauma a mozdonyvezetőnek is, aki vétlen részese az eseményeknek. Nem utolsó sorban pedig a balesetek forgalmi zavarokat okoznak egy-egy térség közlekedésében, illetve több százmilliós anyagi kárt a vasúttársaságnak.
Tovább romlott a baleseti statisztika a MÁV hálózatán: a mai napig 35 baleset történt vasúti átjáróban a KRESZ megszegése vagy figyelmetlenség miatt, hat esettel több, mint az elmúlt év azonos időszakában.
Tavaly 147-en vesztették életüket az Európai Unió területén az uniós országokban lajstromba vett légi járműveket érintő közlekedési balesetekben, huszonhattal többen, mint 2021-ben.
Nem csökken a vasúti balesetek száma Szlovákiában sem.
Történelmi mértékben csökkent 2020-ban a közlekedési balesetben elhunytak száma, legutóbb 1956-ban volt alacsonyabb ez a szám – akkor egy kicsit kevesebben autóztak.
Egy tavaly év végi német fölmérés szerint Németországban a kanyarodó gépkocsivezetők jelentik a legnagyobb veszélyt a kerékpárúton tekerő bringásokra. Mi hát a megoldás? Szokatlannak hangzik...
A rendőrség elkészítette az év eddigi közlekedési mérlegét Jász-Nagykun-Szolnok megyében.