Karbantartják a vasúti pályát és aluljárót is szigetelnek a 81-esen
A Hatvan–Somoskőújfalu vonalon május 24-étől 30-áig két ütemben módosul a menetrend, vonatpótló buszok viszik az utasokat.
A Hatvan–Somoskőújfalu vonalon május 24-étől 30-áig két ütemben módosul a menetrend, vonatpótló buszok viszik az utasokat.
A Tátra utca és a Jászai Mari tér közötti szakaszon, korszerű zaj- és rezgéscsillapított technológia alkalmazásával végzett rekonstrukció által csökkenhet a villamosok menetideje, valamint a környezeti terhelés. A munkálatok várhatóan augusztus elejéig tartanak.
A felújítás alatt lévő műtárgy egyik tartógerendája megrepedt, a törmelék a sínekre hullott. A helyreállítás idejére a vasúti forgalom leállt Poprád és Igló között.
Budapest és Veszprém között az előző vágányzári menetrendhez képest az intercityk esetében május elsejétől a változás: a vonatok a 2024/2025-ös alapmenetrend szerint közlekednek.
Újabb változás a 155-ös és a 154-es vonalon, Kiskunmajsa és Jánoshalma között vonatpótló autóbuszok közlekednek.
A felszín alatti vizek okozta károsodások elhárításán dolgozik a MÁV a Szentgál és Városlőd-Kislőd közötti szakaszon. A buszos pótlás várhatóan év végéig tart.
A menetrendi változtatások az S10-es, G10-es vonatok közül jellemzően a Budapestről Győr felé tartókat érintik, így a reggeli csúcsidőben az elővárosból fővárosi munkahelyekre utazóknak nem kell jelentős módosításokra készülnie.
A balesetben az autó vezetője meghalt, a vonaton tartózkodó mozdonyvezetőt, jegyvizsgálót és tizenhárom utast a tűzoltók szabadították ki az ex-interpici-motorkocsiból.
A MÁV-csoport naponta körülbelül ötvenezer járatot közlekedtet, ezek problémája esetén a központ igyekszik megtalálni a lehető leggyorsabb megoldást a továbbutazáshoz.
A hazai folyók vízgyűjtő területeit szélsőségesen csapadékos időjárás jellemzi, az észak-nyugati szomszédainknál a szeptemberi történelmi árvízzel fenyegető helyzet Magyországon is kihívások elé állítja a vízügyi szakembereket és a közlekedési szolgáltatókat.
Az érintett szakaszon komplex vágányzár lépett életbe, mert sín- és betonaljcserét, kavicságyazat-cserét és a közlekedésre veszélyes, elkorhadt fák kivágását végzik.
Az üzemképes állomány egy részét a Gemenc IR-ekről a Helikon IR-ekre vezénylik át, már a 45-ös vonalon is pótlóbuszra kell szállni…
Karbantartás miatt pótlóbusz közlekedik a csepeli HÉV helyett, bizonyos viszonylatokon korlátozzák a villamos forgalmat.
A Desiro három tengellyel lépett ki a sínekről. A Kaposvár–Fonyód vonalon és a Helikon interrégióknál jelentős késéssekkel kell számolni. Az eseményhez a dombóvári segélyvonat vonult ki.