Kell a vasút Magyarországon?
Varsóban tartotta éves közgyűlését az UNIFE. A Prolan egyedüli magyar társaságként képviselte hazánk vasútiparát. Nagy volt a kontraszt...
Varsóban tartotta éves közgyűlését az UNIFE. A Prolan egyedüli magyar társaságként képviselte hazánk vasútiparát. Nagy volt a kontraszt...
Habár klasszikus magyar vasútijármű-gyártó nem reprezentálja magát idén Berlinben, számos hazai cég bemutatja portfólióját, többek között a Ganz Motor, a debreceni Grampet, a Prolan és a V-Híd is, a Bus Display-en pedig megtaláljuk az Ikarust.
A fejlesztés ipartörténi jelentőségű, hiszen a magyar vasút 176 éves történetében először válik elérhetővé olyan megoldás, amely teljes mértékben magyar fejlesztés és egyben megfelel a kor valamennyi technológiai követelményének.
A beruházás lehetővé teszi, hogy a hardver- és szoftverfejlesztés, az elektronika gyártás, valamint a rendszerek ügyféligény szerinti kiépítése, azaz a cégcsoport teljes hozzáadott értéke saját telephelyén összevontan érvényesüljön, ezzel is növelve az innovatív hazai termékek versenyképességét.
A 40-es vonalon az R-Kord a Prolannal közösen vághat neki a központi forgalomirányítás létrehozásának. Utóbbi a 120a-n is dolgozhat.
Hatékonyabb lesz a forgalomirányítás, gazdaságosabb az üzemeltetés, kevesebb a késés és növekszik a vonalak átbocsátó képessége a GYSEV hálózatán.