Légy jelen a TikTok-on!

iho   ·   2024.02.01. 12:00

Ma már bátran kijelenthetjük, hogy a TikTok nem csak a tinik körében közkedvelt. A 18-39 év közötti korosztály éppoly gyakran használja, mint a fiatalabbak. Bár a többi social média platformhoz képest új, de már jópár éve jelen van Magyarországon is, és egyre népszerűbb. 

Ha még nem vagy fent a vállalkozásoddal a TikTok-on, épp itt az ideje! Olyan felhasználók körében építheted az imázsodat, akik eddig még nem ismertek. Érdemes néhány trükköt is elsajátítanod, hogy az organikus eléréseket növelni tudd. Ha pedig hirdetni szeretnél, de nincs rá kapacitásod, bízd profikra! Akár full service ügynökségekkel is érdemes együtt dolgozni. A Prioris online marketingcsapata például teljes körű stratégiával tudja támogatni a munkádat. De a TikTok hirdetés sem nagy ördöngösség velük.

Tények mögött praktikák

A TikTok rövid, maximum 60 másodperces videók készítésére, megosztására és megnézésére alkalmas online platform. Rendkívül gyorsan növekszik, hazánkban is már több millió felhasználója van, és hirdetők száma is egyre magasabb. Már 2021-ben maga mögé utasította a Facebookot és az Instagramot is. Ahhoz, hogy a videóid minél több emberhez eljussanak, jó, ha ismersz néhány praktikát!

  • Gyárts kreatív tartalmakat, és kerülj a ForYou oldalra! Ezzel garantáltan növekedni fog a közönséged.
  • Használj minél jobb zenéket, hangeffekteket - erre is van lehetőséged!
  • El kell érned, hogy ne csak 3, hanem 5 vagy akár 10 másodpercig is nézzék a felvételedet! Így fog egyre szélesebb köröket vonzani.
  • A TikTok célja, hogy minél többen, minél hosszabb ideig használják, ezért fontos a nézettség.

Miben más, mint a többi social média platform?

Más közösségi média felületeknél az a jellemző, hogy az általad bekövetett felhasználók tartalmait látod. A TikTok ezzel szemben teljesen idegen felhasználóktól is összeválogatja, hogy mi lehet számodra érdekes. Vagyis itt a mesterséges intelligencia “küldi” neked azokat a videókat, amelyekhez hasonlókat korábban megnéztél.

A tartalomgyártóknak az a célja, hogy minél hamarabb a ForYou oldaladra kerülhessenek, ezért készítenek kreatívabbnál kreatívabb videókat. Egyre több a minőségi tartalom is - nem kell emiatt sem aggódnod! 

Milyen videókat készíts?

A TikTok fő funkciója a szórakoztatás. Ezért ügyesnek kell lenned, ha információt is szeretnél közölni, vagy valamilyen edukációs célzatú videóval jelennél meg. Persze nem lehetetlen, csak figyelni kell a tálalásra! 

Engedd, hogy a felhasználók betekinthessenek a színfalak mögé, árulj el olyan kulisszatitkokat, amik vonzóvá teszik a tartalmadat! Törekedj arra, hogy kommenteket, megosztásokat generálj! A hozzászólásokat fel is dolgozhatod ún. válaszvideókban. Ne feledd, mindezt max. 60 másodpercben rögzítsd! 

Nem kérdés, hogy jelen kell lenned a TikTok-on. Ez a felület most van felfutóban, így a legjobb időben vagy ahhoz, hogy kihasználd a lehetőségeket, és szárnyalj! Most gyorsan felfuttathatod itt a márkádat, pár hónap alatt óriási követőtáborra tehetsz szert. Ne hagyd ki, a TikTok az egyik legjobb online marketingeszköz!

(x)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek