Ma nyílik meg a Keletiben az új nemzetközi jegypénztár

Andrassew Dávid Igor   ·   2011.10.21. 14:30
PICT0277

Péntektől használhatják a külföldre vonattal utazók a Keleti pályaudvaron kialakított új nemzetközi jegypénztárt. A Thököly út felőli oldalon, a főbejárattól néhány méterre hét pénztárablakot és egy információs pultot alakítottak ki a komfortosabb és gyorsabb kiszolgálás érdekében.

Szükségessé vált egy új, ügyféltérrel és kiszolgáló helyiségekkel együtt 200 négyzetméteres helyiség kialakítása, mert a meglévő nemzetközi jegypénztár sem külső megjelenésében, sem üzemszerű működésében már nem volt alkalmas a korszerű és gyors, minden igényt kielégítő jegyértékesítésre – válaszolta az Indóház Online kérdésére a MÁV Zrt. kommunikációs igazgatósága.

Az új nemzetközi jegypénztár, még átadás előtt <br /> A képre kattintva galéria nyílik <br /> (fotók: a szerző)

A modern ügyféltéri kialakítás mellett korszerű ügyfélhívó rendszert, valamint minden egyes munkahelyhez ablakátbeszélőt szereltek fel. Gondoltak a nagyothallókra is, az ügyfélhívón szerepel olyan opció, amely megkönnyíti számukra a jegyváltást.

A jegypénztárban hét pénztárablak és egy információs pult áll rendelkezésre az utazóközönség számára, melyeknél a hagyományos készpénzes fizetés mellett, az utasok bankkártyával is megvásárolhatják a nemzetközi menetjegyeiket. Az ügyféltérben két utastájékoztató monitort helyeztek el, az indulási menetrend mellett reklámok is láthatóak lesznek.

A hallássérültekre is gondoltak

Az épületszerkezeti és a helyiség átalakításával kapcsolatos szakipari munkák költsége 28 millió forintba került. A munkálatok során a meglévő válaszfalakat csak minimális mértékben kellett módosítani, de teljes gépészeti és elektromos felújítást hajtottak végre, valamint kicserélték az összes burkolatot. Mivel az épület műemlék, a munkálatok a Kulturális Örökségvédelmi Irodával egyeztetve készültek. A MÁV-START Zrt. által finanszírozott összeg nagyságrendileg 38 millió forint volt, ebből vásárolták a bútorokat, és alakították ki az ügyféltájékoztató-, a biztonsági- és az ügyfélhívó rendszereket – tudtuk meg.

Kapcsolódó hírek