Shaheen-baleset Karacsiban
Az AP-BJN lajstromjelű Boeing 737-4H6 típusú, 26460 gyári számú és 2533-as sorozatszámú repülőgép az NL122 járatot teljesítette Iszlámábádból Karacsiba, 122 utassal és hatfőnyi személyzettel a fedélzeten. A gép Karacsi repülőterének 25L pályáján szállt le, helyi idő 12:16-kor. A gép már a pályán gurulva lassult, amikor a bal főfutó futószára átütötte a szárny felsö lemezeit is: a futószár „keresztülnyomta” magát a szárnyon. A gép végül a bal oldali CFM56-3C1 hajtóműre támaszkodva állt meg még a pályán.
Az utasokat mobil lépcsők segítségével szállították ki a mozgásképtelenné vált repülőgépből. A pályát nyolc órán keresztül tartották zárva, míg sikerült a gépet elszállítani.
A balesetet szenvedett 737-es 1993. szeptember 21-én szállt fel először, majd 1993. október 28-án a Malaysia Airlines színeiben kezdett dolgozni, 9M-MQC lajstromjellel. A gép innen az AAR Corporationhöz került N829AR lajstromjellel, Indianapolis repülőterére több leszállással 2011. október 5-én érkezett meg. A 737-es végül 2012. február 9-én került a Shaheen flottájába.