Szex utazómagasságban és az ablak leengedése
A brit Jet2 légitársaság kivételesen nem az utasokat kérdezte meg a fedélzeti kiszolgálásról, hanem saját fedélzeti személyzetét az utasokról, és a válaszok között akadt néhány egészen különleges is. A felmérés ugyanis annak próbált utána járni, milyen extra kívánságai, kérdései és kérései vannak a társaság gépein tartózkodóknak.
Nos, a légitársaság szóvivője azt az illetőt tette első helyre, aki azt kérdezte a légiutas-kísérőtől, hogyan lehet itt lehúzni az ablakot. Akadt, aki a stewardesstől várta el, hogy friss krikett-eredményekről tájékoztassa, másvalaki egyszerűen arra szólította fel a gép személyzetét, hogy azonnal forduljanak vissza, mert valami fontos dolgot otthon felejtett.
Egy mintaférj arra kérte a személyzetet, hogy a gép repüljön alacsonyabban, mert a feleségének tériszonya van. Egy családapa pedig a légiutaskísérők valamelyikétől azt várta volna el, hogy unatkozó gyerekeit bűvészmutatványokkal szórakoztassa. Az viszont elgondolkodtató, hogy egy utasnak az volt a legfontosabb tudnivalója, hogy mi van a sajtos-sonkás szendvicsben.
A Cabincrew.com jónéhány további érdekes mozzanattal gazdagította a gyűjteményt. Volt például, aki egyszerűen arra panaszkodott, hogy nem jó a levegő a kabinban, és ő is az ablakok leengedésében látta a megoldást.
Egy tavaszi katasztrófa óta nem is annyira mókás az aggódó utas kérdése, miszerint ha a kapitány vécén van, ki vezeti a gépet?
Érdekes problémát vetett fel egy következő úr útban Milánó felé: szerette volna megszüntetni azt az állandó zajforrást, ami miatt közlése szerint fájt a feje. A zajforrás történetesen a repülőgép két hajtóműve volt, de ez az információ az illetőt egy cseppet sem ingatta meg abban, hogy azt követelje, állítsák le a zajforrást, sőt ezügyben hivatalos panaszt nyújtott be a légitársaságnak.
Az sem mindegy sok utas számára, hogy mi van épp a repülőgép alatt. Valaki azt szerette volna egy nizzai járaton, hogy a gép süllyedjen alacsonyabbra, mert még nem látta a levegőből Monacót. Egy a Heathrowra érkező utas a reptér közelében lévő Windsor miatt aggódott, és azt javasolta, ne repüljön a gép át a kastély felett, ha a királynő ott tartózkodik.
Az manapság már nem is annyira meglepő, hogy valaki azért panaszkodik, hogy milyen gyenge a térerő a mobilja használatához a gépen, és tulajdonképp az is a közkeletű félreértések része, amikor utasok egy csoportja ingyen pezsgőt követel a diszkonttársaság gépének fedélzetén. De akadt olyasvalaki is, aki a fedélzeti pénzautomatát hiányolta.
Az viszont már komoly kérdéseket vet fel, legalábbis egyeseknél, amit egy ausztrál férfiú kifogásol, vagyis hogy a légiutas-kísérő nők nem eléggé fiatalok és szexiek. Mivel a hirdetéseken csupa gyönyörű ifjú hölgy szerepel, az utas némi joggal állíthatta, hogy a repülési élmény nem egyezett azzal, amit a légitársaság sugalmazott magáról. Kétségtelen, ezügyben olykor maguk a légitársaságok is elszánják magukat bizonyos lépésekre, nemrég az Air India bocsátotta el jónéhány légiutas-kísérőjét, akik a megjelölt határidőre – nem tudtak lefogyni.
Az igazán gyönyörű légiutas-kísérő hölgyek viszont olykor olyan úriemberekkel találkoznak, akiknek nincs semmi extra kívánságuk pezsgővel vagy mással kapcsolatban, csakcsupán azt firtatják, de kitartóan, hogy valóban létezik az utazómagasságon szexuális kapcsolatot létesítők úgynevezett „Mile High Klubja”, illetve hogy abba hogyan lehetne bekerülni, esetleg a stewardess segítségével.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!