Új európai útvonalakat nyit az American Airlines Cargo

iho.hu   ·   2024.05.11. 08:40
American Airlines Cargo

A szélestörzsű repülőgépekkel kiszolgált szezonális útvonalak egy része áprilisban indult, más részük pedig októberig meghosszabbodik.

A járatnyitások a következő desztinációkat érintik: Barcelona-El Prat (BCN)–Dallas/Fort Worth (DFW), Koppenhága (CPH)/Nizza Côte d'Azur (NCE)– Philadelphia Nemzetközi Repülőtér (PHL), továbbá Velence Marco Polo (VCE)–Chicago O'Hare (ORD). Bár a transzatlanti útvonalak egy része új, kiterjedt kargóhálózatának köszönhetően az American már bizonyos szintű elismerést szerzett az európai piacokon. Egyes útvonalak nagy mennyiségű szállítmányukról ismertek, mint például a CPH-n feladott gyógyszerek és halak, illetve a Nizza közeli, a  világ parfümfővárosaként számon tartott Grasse régióból származó illatszerek. Az előbbiekben felsorolt új csatlakozások mellett több, korábbi szezonális járat nem csak nyáron üzemel majd. Ide tartoznak a Barcelona–Philadelphia, a Lisszabon Humberto Delgado (LIS)–Philadelphia és a Madrid Barajas (MAD)– Charlotte Douglas Nemzetközi Repülőtér (CLT) között közlekedő járatok.

Az American Airlines Cargo legnagyobb bázisa Dallas/Fort Worth – az elosztóközpontból csatlakozást kínál a légitársaság további jelentős észak-amerikai csomópontok felé, mint például a Miami Nemzetközi Repülőtér (MIA), Chicago O'Hare és Philadelphia. Naponta szállítanak rakományt az Egyesült Államok, Európa, Kanada, Mexikó, a Karib-térség, Latin-Amerika és Ázsia nagyobb városai között. A teherszállító légitársaság számos termékkel és kezelési lehetőséggel támogatja a szállítást a gyógyszerektől a postai küldeményekig és az e-kereskedelemig globális hálózatán.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Nagyvasút Vasút

A támogatások csökkentése után Németországban is emelik a pályahasználati díjakat

iho/vasút   ·   2024.01.22. 11:00

Néhány napja vette át a DB InfraGo a német vasúti infrastruktúra működtetését, és a DB Netz utódcég máris bejelentette: 2024 decemberétől 13,4 százalékkal tervezi emelni a hálózat-hozzáférési díjakat. Ezzel párhuzamosan a vasúti árufuvarozás állami támogatása az elképzelések szerint jelentős mértékben, 49 százalékkal csökken.