Ismét a Budport ellenőrzi a Wizz -utasok kézipoggyászát
Két hét kihagyás után visszaállította az utasok és csomagjaik ellenőrzését a Wizz Air a budapesti repülőtéren, adja hírül az Airportal.hu. Az ellenőrzést ugyanaz az alvállalkozó – a Budport Ground Handling Kft. – végzi, amelynek a tevékenységét a légitársaság 2014. december 1-jén egyik pillanatról a másikra függesztette fel.
Mint arról akkor az iho/repülés is beszámolt, különféle, az interneten megjelent panaszokra reagálva, amelyek kifogásolták a kézipoggyász-ellenőrzések módját és hangnemét, a társaság közleményt adott ki, amely szerint „változtatásokat vezet be a budapesti utaskezelési szolgáltatójával kapcsolatban azután, hogy kiderült, az alvállalkozó több esetben nem felelt meg a légitársaság elkötelezettségének, hogy barátságos és gördülékeny utazási élményt biztosítson utasainak”.
Kisvártatva a Budport ugyancsak közleményben jelezte, méltánytalannak tartja a légitársaság döntését, és emlékeztetett arra, hogy nemrég a Wizz oklevélben emlékezett meg a kiszolgáló cég kíváló munkájáról.
Az Airportal.hu idézi Váradi Józusef Wizz-vezér legutóbbi NOL-nyilatkozatát: „Sem a Budport, sem a Malév GH, a földi kiszolgálónk munkájával nincs baj, ám a kézipoggyászok kezelésének folyamata nem volt megfelelő... Az ellenőrzés újraindulását követően a csomagok mérethatárai és a szabályok nem változnak, de a határeseteknél ésszerűen döntenek, s a vitás eseteket a korábbinál rugalmasabban kezelik”.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!