Nemsokára dolgozhat a Kárpát-Nohab
Korábban a dán vasútnál (DSB) MY 1125 pályaszámon szolgált a Kárpát Vasút Santa fé fényezésű Nohabja. A mozdony február huszonharmadikán érkezett Magyarországra. Pár napig a Keleti pályaudvar kocsijavítójában pihent, majd a Metrans egyik Herkulesének segítségével a gépet Dombóvárra vitték.
A négy hajtott tengellyel rendelkező gép sokban megegyezik hazai társaival, bár valamivel idősebb, mint a volt államvasúti mozdonyok. Első ránézésre a pályakotrók, és a villamos csatlakozók eltérése tűnik fel a szemlélőnek.
A mozdony a hazai közlekedéshez szükséges, EVM-120 típusú vonatbefolyásoló berendezést kap. A tengelyvégjeladó már felkerült a mozdonyra, sőt, az EVM agyát, a szoftvert tartalmazó számítógép is a mozdonyon van. Jelenleg annak a szekrénynek a kábelezését végzik a szakemberek, mely összekapcsolja majd a vonatbefolyásoló számítógépét a mozdony egyéb elemeivel, mint például a sebességmérő jeladója, a pályajel vevőfeje, a DVJ-2-es vezetőállás-ismétlőjelző, vagy épp a menet-fék kontroller. Ha ezzel elkészültek, a mozdony hatósági próbát teljesít majd, mielőtt forgalomba állna.