Dunántúli vasútállomásokat fejlesztenek tovább katonai célú használathoz
A program öt vasútvonalon összesen tizenegy helyszínt érint, többek között Hegyeshalmot, Komáromot, Bobát, Várpalotát és Dombóvárt.
A program öt vasútvonalon összesen tizenegy helyszínt érint, többek között Hegyeshalmot, Komáromot, Bobát, Várpalotát és Dombóvárt.
Szeptember 23-ától három hétig pótlóbuszok közlekednek Dombóvár, Szentlőrinc és Pécs között. A kiemelt karbantartás célja a sebességkorlátozások megszüntetése, a Budapest és Pécs közötti vonatközlekedés pontosabbá tétele.
A karbantartásoknak köszönhetően elvileg megbízhatóbbá, pontosabbá válik a vonatközlekedés.
Titkos bunker Veszprémben, tramtrain-műhely Szegeden, vasúttörténeti gyűjtemény Pécsett, nosztalgiabuszok Hatvanban, és egyéb érdekességek több más helyen.
A MÁV-csoport „észak-balatoni sakktábláján” lassacskán a Királynővel is lépni kell, megtartották ugyanis a 1524-es Viking hatósági próbáját.
Ráadásul a szombati, Tapolcáról indult sebesvonatról van szó, a gép azóta Dombóvárra húzódott vissza.
Reels-videót hordoz a Facebook, a képsorokon a siklott koronás címeres látható.
Luganszki óriás hozta, luganszki óriás vitte a RailLog gabonavonatát.
A Vasparipák Facebook-oldal különvonata május 18-án indul majd Dombóvárról Komlóra, onnan meg Tamásiba. Már most írják be a naptárba, ezekbe a városokba már nem jutna el közforgalmú személyvonattal!
Folyamatosan érkeznek a különböző villamos mozdonyok bérleményként hazánkba enyhítvén a súlyos géphiányt a MÁV-csoportnál. De a Taurusok, az Astride-ok, a Vectronok mellett még mindig szükség van a Szilikre is. Legutóbb a 1150-est glancolták ki, V4-et kapott.
Dióhéj: szomorú Szergej-sors, avagy hol Dombóvár állott, most kőhalom; a MÁV V46 sorozatú villamos mozdonyai, a Szöcskék; a világ legnagyobb számban megépített és forgalomba helyezett motorvonata, a Ganz-MÁVAG D1; Délkelet-ázsiai fejlődési pályák szigeti rónákon és esőerdőkben, őszinte kritika az A.C.M.E M63-asáról.
És még hangja sincs. Bemutatkozott Dombóvár szürke eminenciása az első bajai tehervonatával.
Ócskavasat és gabonát vittek.
Harmadik nekifutásra sikerült elvinni a bajai ócskavasvonatot, nagyon rossz a mozdonyhelyzet Dombóváron.
Elkészült a 116-os Szergej felújítása – retró külcsínnel. Ez most a Start legpirosabb gépe.