Vissza a feladónak
Közel négy évvel ezelőtt történt a debreceni szolgáltatóváltás, de az egykori állomány kálváriája még mindig nem ért véget. Legutóbb arról számoltunk be, hogy végre a három gázos Jelcz sorsa is megoldódni látszik, ugyanakkor hamarosan több mint húsz busz tér vissza a Hajdú Volánhoz.
Tiz MAZ 103, tizennyolc MAN SL 222, hat MAN SG263 és Két Rába Contact 2009. szeptember elsején állt forgalomba a Volánbusz egyik alvállalkozójánál, a T&J Busz Projekt Kft.-nél, kezdetben Gödöllő térségében, majd a megye más részein is. A szerződés eredetileg három évre szólt, de a buszok végül valamennyivel tovább maradtak, igaz, 2011-ben már kilenc SL 222 és egy SL 223 feleslegessé vált, ezeket a Kunság Volán vásárolta meg.
A legújabb fejlemények szerint a MAZ-ok kivételével április 16-ig az összes busz visszatér Debrecenbe, ezekből tizennégyre a Szabolcs Volán tartana igényt (bérleti konstrukcióban már egy ideje náluk is közlekednek Hajdú Volán-os buszok), a csuklósok közül viszont néhányat megtartana a cég.