Abronccsal üzemanyagot spórolni?
A Fuelmax teherautóabroncsok mindhárom – kormányzott, húzó és pótkocsi – kivitele „A” besorolást kapott a szigorú európai uniós címkézésben, a 385/55R22,5 jelű, kormányzott abroncs valószínűleg a legelső, amely elérte ezt az eredményt. A Goodyear sajtóközleménye szerint egy ötven teherautóból álló flotta akár évi 256 ezer eurót is megtakaríthat alkalmazásukkal, a széndioxid-kibocsátás akár évi nyolc tonnával is csökkenhet.
A Fuelmax termékcsaládot 2013 szeptemberében mutatta be a gyártó, az Európai Unió teljes területén 2014 januárja óta kapható. Az abroncsok a többi, hasonló kategóriás kormányzott abronccsal összehasonlítva a legjobb gördülési ellenállást és kiegyensúlyozott összteljesítményt mutatták a tesztek során, ugyanakkor akár tizenöt százalékkal jobb futásteljesítményt és nagyobb húzóerőt mutatnak.
A Fuelmax húzóabroncsok (a teherautók hajtott kerekeire) teljes mértékben megfelelnek a téli abroncsokkal szemben állított követelményeknek, az IntelliMax Groove technológia rejtett futómintájának köszönhetően optimalizálja a gördülőellenállást. A Fuelmax sorozattal egy időben piacra bocsátott Kmax termékcsalád egész évben használható, az eddig általánosan használt Goodyear Regional Haul abroncsokhoz képest akár harmincöt százalékkal jobb futásteljesítményt nyújtanak.
A Goodyear az európai teherautó-gyártók közül szorosan együttműködik az Ivecóval, a díjnyertes Stralis járműcsaládra tizenegy különböző típust és méretet szerelnek fel gyárilag – áll a Goodyear sajtóközleményében.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!