Air France-KLM: a felelősségtudatos cégcsoport

iho   ·   2016.09.13. 10:30
cim2

A Dow Jones Sustainability Index (DJSI) rangsorában az Air France-KLM 12 éve szerepel első helyen a Légitársaságok kategóriájában, írja a légitársaság-csoport közleménye.

A DJSI a legfontosabb nemzetközi index, mely a vállalatokat társadalmi felelősségvállalásuk alapján rangsorolja. Immár a 12. egymást követő évben vezeti az Air France-KLM a Légitársaságok kategóriáját. Az Air France-KLM-et a világ 58 legfelelősségtudatosabb vállalata közé sorolják.

„Néhány nap múlva lesz a Nemzetközi Polgári Repülési Szervezet (ICAO) közgyűlése, amelynek célja a szén-dioxid kibocsátást érintő nemzetközi egyezmény elfogadtatása. A DJSI elismerése kihangsúlyozza az elkötelezettségünket a fenntartható fejlődés iránt” – nyilatkozta Jean Marc Janaillac, az Air France-KLM elnök-vezérigazgatója.

Az Air France nap mint nap a szállítás jövőjének formálásán dolgozik. Szeretnénk, hogy a szolgáltatás amit nyújtunk, innovatív, gondoskodó, és tudatos legyen. Nagyon boldoggá tesz minket a DJSI elismerése. A cégünk, és ezáltal az egész csapatunk büszke lehet erre a díjra. Továbbra is szeretnénk megtartani vezető pozíciónkat a szállítás iparágában” – tette hozzá Fréderic Gagey, az Air France elnök-vezérigazgatója.

Pieter Elbers, a KLM elnök-vezérigazgatója szerint a holland légitársaság feladata, hogy egyensúlyban legyen a fogyasztók számára biztosított magas minőség a környezettudatosságra való törekvéssel.

Az Air France-KLM négy pontban határozza meg, hogyan tudja vállalati társadalmi felelősségvállalási stratégiáját tevékenységébe és működésébe illeszteni:

  • csökkenti környezetterhelését a műveletek optimalizálásával, megújítja ellátási láncát és ebbe a teljes személyzetet bevonja;
  • a szolgáltatási láncon végig figyelembe veszik a vállalati társadalmi felelősségvállalás kihívásait, hogy az ügyfeleknek innovatív és felelősségteljes termékeket és szolgáltatásokat kínálhassanak;
  • felelős emberi erőforrás vezérelveket határoznak meg, amelyek ösztönzik a fejlődést és erősítik az alkalmazottak motivációját;
  • a Csoport működési területein hozzájárul a gazdasági és társadalmi fejlődéshez.

Az Air France-KLM a fenntarthatóságot szem előtt tartva tovább folytatja innovatív törekvéseit. A vállalat idén is több bio-üzemanyaggal működtetett járatot indít, valamint az egész ágazatot ösztönzi egy teljes bio-üzemanyag piac létrehozására, olvasható a csoport közleményében.

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek