Kilencvenöt éve repül Amszterdam és Budapest között a KLM
A magyar főváros 1929 szeptemberében került fel a Holland Királyi Légitársaság térképére, ráadásul a világ leghosszabb légiútvonalának részeként.
A magyar főváros 1929 szeptemberében került fel a Holland Királyi Légitársaság térképére, ráadásul a világ leghosszabb légiútvonalának részeként.
A tranzakció értelmében a skandináv légitársaság átlépett a SkyTeam légiszövetségbe és összehangolta hálózatát az Air France–KLM Csoport kínálatával.
Tavaly 80 ezer tonna fenntartható forrásból származó kerozint használt fel, dupla annyit, mint 2022-ben.
A párizsi Charles de Gaulle és Orly nemzetközi repülőterekről így már negyvenegy útvonalon válik elérhetővé egy jeggyel a vasút és a repülés kombinációja.
A francia nemzeti légitársaság az egyik legkorábban alapított, egyben a legsikeresebb működő vállalat a maga műfajában...
A SAS AB igazgatóságának döntése értelmében. A légitársaságok kereskedelmi együttműködést is kötnek, ha a SAS kilép jelenlegi légiszövetségéből, a Star Alliance-ből.
A szélestörzsű flotta megújításának felgyorsítása érdekében a korábban leadott megrendelést kiegészítve újabb ötven Airbus A350-es repülőgépet rendeltek. A francia–holland vállalat fogja a legtöbb A350-est üzemeltetni a világon az évtized végére.
A suite kialakítású ülések a különböző innovációknak köszönhetően 10–15 százalékkal könnyebbek, így ezzel is csökkenthető járatok környezeti lábnyoma.
A március végi menetrendváltástól 89 ország 191 célállomása lesz elérhető. Több, a járvány miatt korábban felfüggesztett kínai útvonal válik ismét elérhetővé, a kapacitások elérik a 2019-es szintet.
Az Air France–KLM Csoport tavaly 26 milliárd 300 millió euró árbevétellel zárta, ami 84 százalékkal több az egy évvel korábbihoz képest.
Folytatják a szélestörzsű flotta megújítását.
A csoport a francia TotalEnergies vállalattal állapodott meg, az első szállítmány jövőre érkezhet meg.
A biztonságért, utasélményért és fenntarthatóságért tett lépéseket ismerték el. Az Air France először szerzett öt csillagot a felmérésen.
Az Air France-KLM Csoport 2030-ra kerozinigényének tíz százalékát fenntartható forrásból származó üzemanyaggal elégíti ki, ennek elérése érdekében két kötelező érvényű szerződést írta alá a Neste és DG Fuels vállalatokkal 1,6 millió tonna üzemanyagot szállításáról.
Az olasz kormányváltással gyorsulást várnak a privatizációs folyamattól, a TAP átvételére is a jelek szerint a francia-holland csoport az esélyesebb, kérdés, ha győz, tud-e szinte egyszerre két mediterrán társaságot rendbe hozni.