Ami az Indóházból kimaradt

Vannak, akik saját web-galériát hoznak létre és ott osztják meg felvételeiket, vannak, akik kiírják CD-re és úgy adják tovább, aztán vannak olyanok is, akik lementik a képeket a számítógépükre és talán soha többé elő sem veszik őket.
Az áprilisi Indóházban jelent meg cikkem a tunéziai vasutakról, de persze rengeteg képem van, amelyek nem férhettek be a hat oldalra. Ezek közül közel félszázat most megosztok itt, a blogomon, több részletben. A képek bemutatásakor időrendi sorrendet követek. Így talán kicsit kesze-kuszább, de bízom benne, hogy életszerűbb és azért követhető lesz a történet!
A történet teljes megértéséhez hasznos, ha kéznél van az Indóházban megjelent cikk is!
Vágjunk hát bele:
A következő részben a Metro du Sahel Ganz-MÁVAG által gyártott villamos motorvonataival is megismerkedhetünk, majd haladunk tovább északnak a főváros, Tunisz felé.
Kapcsolódó anyagok