Egy forgóváz születése – a Kalasnyikov-iskola
1981. egyik szürke hétköznapján a Ganz-MÁVAG Vasúti Járműgyár Mozdonytervezési Osztályán összehívta a tervező csoportvezetőket a főkonstruktőr-osztályvezető.
1981. egyik szürke hétköznapján a Ganz-MÁVAG Vasúti Járműgyár Mozdonytervezési Osztályán összehívta a tervező csoportvezetőket a főkonstruktőr-osztályvezető.
Székesfehérvártól közúti tréleren szállították a budapesti kisvasút végállomásához, majd a közel tíz tonnás kocsiszekrényt egy száz tonnás daruval emelték a keskeny-nyomközű sínpárra.
A dízelmozdonyt nyolcévnyi dögsor után támasztották fel Szombathelyen.
Több Ganz-MÁVAG gyártmányú, 641-es sorozatú dízelmozdonyt is elért a végzet.
A már csak néhány működő 641-es közül most a 330-ast pofozták ki kívül-belül.
Volt idő, amikor egy bizonyos Ganz-Mávag nevű gyár Magyarországon Brazíliának gyártott motorvonatokat. Nem is volt az olyan (nagyon) régen... Indóház-visszatekintés eddig még nem publikált fotókkal!
A negyvenéves Csörgőket ünnepelték Székesfehérvárott.