Anonymus kisegít

iho/vasút   ·   2011.12.01. 19:00
00

Már a nyáron gond volt az orosz motorkocsik (népszerű nevükön Uzsgyik) üzemkészségével, a 81-esen mintegy nosztalgiaüzemként ismét M40-es Púpossal vontatott szerelvényekkel találkozhatott az utas. A hűvösebb idő beköszöntével lecserélték a mozdonyokat vonatfűtésre képes Csörgőkre, majd egy időre helyreállni látszott a forda. November utolsó napján azonban ismét borult a jól megszokott rend: reggel az 5839-es számú vonat Uzsgyija megadta magát, az üzemképtelen motorkocsit végül egy órával később érkezett társa vontatta be Hatvanba. Pótlására a 2175-ös Csörgő ugrott be egy Bhv kocsit vontatva.

Álarc mögé bújik, vagy a „szemét takarták el fekete téglalappal” – ki tudja, miért nincs semmilyen pályaszám a mozdony elején<br>A képre kattintva fotógalériánk nyílik<br>(Erdős Ádám felvételei)

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Öreg Dácsiával a Jászságba

Harmati Marcell   ·   2025.05.17. 15:00

Még nincs programja június 7-ére? Szeret utazni, és fényképeket készíteni, esetleg felelevenítené a 80-as, 90-es évek mellékvonali utazásait? Az idei nyár első szombatján most megteheti mind a hármat egyszerre!

Vasút Nagyvasút

Két Vectront rendelt a CER Cargo Group

iho/vasút   ·   2025.05.17. 09:00

A Siemens-mozdonyok 2026 decemberében érkeznek, és várhatóan meghatározó szerepet játszanak majd a Duna-folyosón, valamint Kelet-Európa több országában zajló határokon átnyúló szállításokban.