Ausztráliában is utat tör a Flix

iho/közút   ·   2025.07.12. 19:25
flixbus_nemetorszag

A régió nyári utazási szezonjára időzített indulással a Flix már az ötödik kontinensen folytatja hosszú távú, nyereséges globális növekedési stratégiáját, és a piac lehetőségeibe vetett erős bizalommal terjeszkedik tovább az ázsiai-csendes-óceáni térségben.

A buszos és vonatos távolsági utazások átalakításáról ismert globális utazási technológiai vezető vállalat Ausztráliában terjeszkedik. A kontinensnyi ország már régóta a Flix céljai között szerepelt, a potenciál is egyértelmű volt számukra, de a térség egyedi földrajzi adottságai miatt kicsit tovább tartott, hogy megjelenjenek.

André Schwämmlein, a Flix vezérigazgatója és társalapítója elmondta, ez a mérföldkő a cég globális útjának következő fejezetét jelenti, miután több mint egy évtizede bizonyítottan sikeresek Európában és Észak-Amerikában, valamint továbbra is erőteljesen növekednek Latin-Amerikában és Indiában.

Az ázsiai és csendes-óceáni térség (APAC) a globális távolsági utazási piac egyik fő növekedési hajtóereje, a távolsági autóbuszok szegmense az előrejelzések szerint 12,2 százalékos CAGR-rel fog növekedni (2023E-28P). Míg India jelentős szerepet játszik, különösen a gyorsan növekvő prémium magánvállalkozású autóbuszok szegmensében, az előrejelzés az APAC régió szélesebb potenciálját tükrözi. A növekedést a jólét elterjedése, a javuló infrastruktúra és a korlátozott vasúti alternatívák táplálják.

A Flixnél úgy vélik, Ausztrália nemcsak egy vonzó önálló növekedési piac, hanem a cég ázsiai-csendes-óceáni térségben való jelenlétének újabb mérföldköve is. Ez egy újabb lépés az összekapcsolt és fenntartható utazási jövő kiépítéséhez az egész világon. Latin-Amerikával együtt ez a két régió jelenti hosszú távú növekedési és innovációs tervük alapját. Noha a meglévő üzemeltetők modern járműveket kínálnak, az ágazat még mindig nagyrészt hagyományos, és csak részben digitálisan integrált. Ez megnyitja az utat a valódi, ügyfélközpontú innováció és a teljesen digitális élmény előtt, profitálhatnak a globális ügyfélbázisukból, amely örömmel veszi majd, hogy végre Ausztráliában is utazhat a FlixBus járatain.

A Flix Ausztráliában is a már négy kontinens 44 országában sikeresen alkalmazott, skálázható, hosszútávú partnerségeken alapuló asset-light üzleti modelljével fog elindulni. Ez a megközelítés ötvözi a cég technológiáját és a helyi buszos vállalatok üzemeltetési szakértelmét, annak érdekében, hogy az utasoknak magas színvonalú, biztonságos és megbízható élményt nyújtson.

Az ausztrál piac vezetésére Yvan Lefranc-Morint jelölte ki a Flix, aki több mint tíz éve a Flix csapatának tagja, ez idő alatt sikeresen épített fel kiváló vállalkozásokat olyan fontos piacokon, mint Franciaország és a Benelux-államok. A szakember fogja felügyelni az ausztrál üzletág fejlesztését is, megerősítve a Flix hosszú távú elkötelezettségét a piac iránt.

Az indulás óta több mint 500 millió utassal és több mint 6800 célállomással a Flix világszerte újradefiniálta a távolsági utazást. Küldetése a technológiát, a fenntarthatóságot és az ügyfelek szerepvállalását ötvözi, intelligens utazási lehetőségeket teremtve, kontinenseken átívelve.

Írásunk a Flix hivatalos közleménye alapján készült.

(Nyitóképünk illusztráció)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek