Skóciában kényszerül vesztegelni a Spirit of Tasmania vadonatúj kompja
A hajót Finnországban építették, de a hazai, devonporti kikötőjében egyelőre nem fér el egyetlen móló mellett sem. A bővítés gőzerővel folyik.
A hajót Finnországban építették, de a hazai, devonporti kikötőjében egyelőre nem fér el egyetlen móló mellett sem. A bővítés gőzerővel folyik.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
A Noongah nevű hajó roncsát a déli kontinens keleti partjainál találták meg ausztrál kutatók.
A több mint tizenhatezer kilométer hosszú útvonalon menetrend szerinti járat is közlekedett 1957 és 1976 között. Ötvennapnyi élmény a világ leghosszabb autóbuszjáratán!
Vasúti hírek a nagyvilágból, az elmúlt napok híreiből eprészgettünk.
A DB Energie már át is alakította a létesítmény töltőállomását az alternatív üzemanyag tankolásához.
Mallard, majd Hu-16, G-111 és G-111T: egy remek amfíbia-sorozat, amelyre most is van igény.
Az NHIndustries szerint a gépek megbízhatatlanságáról, teherbírási és technikai problémáiról szóló vádak alaptalanok. Norvégia előtt tavaly az ausztrálok döntöttek a relatíve új gépek leváltásáról.
Sorozatunk negyedik epizódja jó alkalom arra, hogy közelebbről megismerjük a kötöttpályás közlekedést ezen a távoli és különleges kontinensen.
Szinte naponta hallani valamilyen újításról az elektromos haszonjárművek világából. Most messze délen álltak elő egy régi-új koncepcióval, az akkucserés megoldással.
A kis kétfedelesektől az óriásgépekig. Visszafogott centenárium, késnek az extrahosszú járatok, de a járvány is igazolja a point-to-point koncepciót.