Baja–Budapest: közvetlen vonatok helyett expressz buszjáratokat indít a MÁV-csoport
Január elsejétől naponta három közvetlen autóbuszjárattal lehet majd a fővárosba és vissza utazni, két és fél órás menetidővel.
Január elsejétől naponta három közvetlen autóbuszjárattal lehet majd a fővárosba és vissza utazni, két és fél órás menetidővel.
A Kravtex-Kühne Csoport hazai gyártású e-buszaival zöldítheti a közösségi közlekedést a jövőben a Volánbusz. A társaság 2025 elején teszteli a típust.
A december 14-ei kiemelt akciót a résztvevők az ünnepváró időszakban megnövekedett turista- és utasforgalom, valamint a belvárosi karácsonyi vásárra látogatók biztonsága érdekében is kezdeményezték.
Az új funkcióval még könnyebbé teszi a digitálisbérlet-használatot a Budapesti Közlekedési Központ.
Az ukrán vasút UZ által kiadott hálókocsikból álló Transcarpathia nemzetközi gyorsvonat naponta közlekedik, hazánkban az éjszakai/hajnali órákban halad.
A kormány 157 milliárd pesóból, vagyis körülbelül 3000 milliárd forintból hoz létre új vasúti pályákat a személyszállításhoz, továbbá az áruszállítást is fejleszti.
A járműbeszerzés részeként új kilátókocsikat is forgalomba állítana a kanadai állami távolsági személyszállító vasúttársaság.
Az RhB nyolc, az MGB pedig három négytengelyes, méteres nyomközű hibrid villanygépet szerez be, amikkel régebbi mozdonyokat váltanak ki.
A Volánbusz és a BKK fejlesztésének köszönhetően Solymár vasútállomáson rövidülnek az átszállási idők és több kék busz tér is be oda, így az utasok könnyebben eljuthatnak Budapest belvárosába közösségi közlekedéssel.
A jegyellenőröket, utaskoordinátorokat és a biztonsági szolgálat dolgozóit szereli fel az eszközökkel a BKK.
Eredetileg november 23-a lett volna a céldátum, az újvidéki állomás előtetőjének leomlása miatt azonban december 8-ára halasztották – végül ebből sem lett semmi.
Az egész hónap menetrendszerűségét meghatározta a 22-ei havazás, amitől a teljes eredmény elmarad is az októberitől. Januártól hónap közepén érkezik a teljes MÁV-csoportot lefedő havi riport.
Az év végéig öt korszerű Siemens gyártmányú mozdony érkezik a ZSSK flottájába.
A munkálatoknak köszönhetően kevesebb lesz a késés, a menetidő pedig akár öt perccel is rövidülhet. A végleges sebességemelésre a tavaszi utómunkálatokat követően kerülhet sor.
Az utóbbi évtizedek egyik legsúlyosabb hazai vasúti balesete 1994. december 2-én következett be Szajol állomáson, harmincegy halálos áldozatot és ötvenhét sérültet követelt.