Alstom-emeletesekkel bővít a PKP Intercity
A lengyel nemzeti vasúttársaság távolsági közlekedésért felelős ága negyvenkét kétszintes, kétszázas tempóra képes villamos motorvonatot szerez be a francia gyártótól.
A lengyel nemzeti vasúttársaság távolsági közlekedésért felelős ága negyvenkét kétszintes, kétszázas tempóra képes villamos motorvonatot szerez be a francia gyártótól.
A BKK által megrendelt hetven új jármű egyikét, egy BYD-tesztbuszt szeptember 20-án és 21-én meg is lehet tekinteni az Európai Mobilitási Hét keretein belül megrendezett Autómentes Hétvégén, az ArrivaBus Kálvin téri kitelepülésénél.
Az S750-es Bz-szerelvény első két kocsija hagyta el a sínpárt, eddig tisztázatlan okból. Egy utas könnyebben sérült.
Még két emeletes Kiss szerelvény érkezik a szlovák vasúttársasághoz 2027-ben.
A BKK és az Irányító Hatóság aláírta a támogatási szerződést, ami európai uniós forrásból teszi lehetővé a járművek finanszírozását.
Az ukrán normál nyomtávú vasúthálózat bővítésének, valami MÁV-csoport, az Ukrán Vasutak és az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) együttműködésének eredményeként szeptember 12-étől Budapestről és Bécsből is közvetlenül el lehet jutni Ungvárra.
Az eddig Csap állomásra közlekedő járat hosszabbodik meg az Ung-vidék központjáig az újonnan megépült normál nyomtávú pályának köszönhetően.
A Baku és Ağdam közötti pályán 1993 óta szünetelt a közlekedés a korábbi, majd 2020-ban ismét kitört hegyi-karabahi háborúk okán.
Rekordot regisztrált pénteken a CFR Călători. Az állami vasúttársaság egyik Petrozsény–Piski vonata ugyanis 552 perc késést szedett össze.
Miután metrójegyek árát januárban három lejről ötre emelték, most már hét lejt kóstálnak.
A proto-52T ForCity Plusok magas megbízhatóságuknak köszönhetően hetvenöt nap alatt teljesítették a húszezer kilométeres penzumot. Két hónapon belül meg is kezdődhet a menetrend szerinti üzem.
Csaknem tizenkilenc kilométer hosszan felszámolták a sebességkorlátozásokat, így újra nyolcvannal mehetnek a szerelvények.
A huszonhat szerelvényhez most nyolcévnyi karbantartást és alkatrészellátást is megrendelt a brit vasúttársaság.
Tizenkét motorvonatot rendelt az Alstomtól a brit cég, és már csak a brit Vasúti és Közúti Hivatal jóváhagyása kell, hogy elindíthassák a járatokat. Véget érhet az Eurostar három évtizede tartó monopolhelyzete.
A szerelvények a keleti parti nagysebességű vonalon, a Washington DC-t Philadelphián és New Yorkon át Bostonnal összekötő Northeast Corridoron emelik az amerikai nemzeti vasúttársaság prémiumszolgáltatásának színvonalát.