Az éjszaka árnyai

Kadocsa Gyula   ·   2011.07.14. 08:00
003__400

A Budapestet Veresegyházon át Váccal összekötő vasútvonal nem a gyorsaságáról híres. A VPE információi szerint a teljes vonalon csak hatvannal lehet közlekedni, a mozdonyos vonatok számára még lassabb tempó az előírt. Ha a hatnál is kisebb értékű sárga táblák kezdenek el növekedni gombamód a pálya mellett, akkor szükséges a beavatkozás.
Szerda és csütörtök este (július 13-14) a vonatok 20 óra körül leállnak Fót és Rákospalota-Újpest között, helyüket a gumikerekű kommandó veszi át. Ily módon lehetséges a rövid vonatmentes időt meghosszabbítani (az állomásközben egyébként csak 0:29 és 4:15 között lenne személyvonatmentes a pálya). A buszos pótlás első napjáról Kadocsa Gyula fotóit láthatjuk Rákospalota-Újpestről.


Az átszállás egyik összetevője már jelen van. A beérkező vonatra még várni kell, és majd arról jönnek az utasok, amelyek kapcsolatot teremtenek Hernyó és pótló között<br>(fotó: Kadocsa Gyula)

FKB-191 Ikarus 256 és KPY-822 Ikarus 250 a gesztenyefák alatt. Utóbbi ruhája stílusos, illik a jelenleg végzett feladathoz

Helyből utazó utasok várakoznak az ajtók nyílására

Hopplahó, itt van Hernyó apó. Átszállás az idáig közlekedő személyvonatokról a pótlóra

Kettesen a Hernyó, a hármasra a varsói gyors érkezik

A varsói megjött homogén színezésű stokkjával


Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút Városi vasút

Több mint hatszor elmentek már a Holdra: három éve közlekednek a vasútvillamosok Szeged és Hódmezővásárhely között

MÁV/iho   ·   2024.11.29. 17:00

Születésnapját ünnepli az elmúlt időszak legnépszerűbb kötöttpályás fejlesztése: három évvel ezelőtt, 2021. november 29-én kezdte meg utasforgalmi próbaüzemét a Hódmezővásárhely és Szeged között közlekedő vasútvillamos. Az utazásszámok folyamatos emelkedést mutatnak, egy átlagos munkanapon mintegy 4600 utazáshoz választják.