Búcsú a King Longoktól?

iho   ·   2016.08.09. 16:10

A T&J Kft.-nek – amely Budapesten a hibrid Volvo buszokat üzemeltette – offshore-gyanú miatt kellett távoznia a fővárosból, ám a cég az agglomerációban, a Volánbusz alvállalkozójaként is szolgáltat. Szintén üzemeltet elővárosi járatokat a Kontakt Busz és a Color Tours is, e három cég 2008-ban kötött szerződést a Volánbusszal, és szerezte be a több neves gyártó elemeiből (ZF, Cummins) Kínában összeépített King Long buszokat, szám szerint száznál is többet. Ezen három vállalkozás között – mint a Hír televízióban évekkel ezelőtt már kiderítették – szintén offshore-gyanús összefonódás állhat, de sem ez, sem pedig a minőségi kifogások nem vezettek a szerződés felmondásához – lévén a Volánbusz a pótlásra nem tudott új járműveket beszerezni. Ám lejár december 31-én az eredetileg nyolc plusz két évre kötött szerződés, a Gödöllő és Zsámbék környéki járatokat ismét az anyacég üzemeltetné. A kérdés azonban – ahogy a totalcar.hu is felteszi –, hogy milyen járművekkel? A botrányok kísérte legutóbbi tendert ugyanis visszavonták.

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Közút Automobil Röviden

Kevesebbet tankoltunk, de az minőségi volt

MTI/iho   ·   2021.01.16. 11:35

A Magyar Ásványolaj Szövetség (MÁSZ) adatai szerint 6,9 százalékkal kevesebb motorbenzin és 8,3 százalékkal kevesebb gázolaj fogyott 2020-ban, mint egy évvel korábban, az üzemanyag-fogyasztás így átlagosan 7,8 százalékkal csökkent tavaly az előző évhez képest.