Szakmai és civil szervezetekkel egyeztetett a Kisföldalatti jövőjéről a BKK
A Mobilitási Témacsoport idei első ülésének napirendjén az M1-es metróvonal tervezés előtt álló fejlesztése szerepelt, köztük az akadálymentesítés és a hosszabbítás is.
A Mobilitási Témacsoport idei első ülésének napirendjén az M1-es metróvonal tervezés előtt álló fejlesztése szerepelt, köztük az akadálymentesítés és a hosszabbítás is.
Rendkívül népszerű a BKK egyedülálló digitális fizetési szolgáltatása. Az M1-es metró vonalán és a 100E Repülőtéri Expressz járatain már minden harmadik jegyvásárlás a rendszeren keresztül történik.
A Mumbai elővárosának számító város 1-es (kék) vonalának első, 11,1 kilométer hosszú szakasza Belápúr és Pendhár állomások között fut.
A november 15-ével kezdődő tesztidőszak alatt a jegyvásárlás és -érvényesítés egyetlen mozdulattal történik, ehhez csupán egy bankkártya vagy egy okoseszköz szükséges.
A közlekedési társaság szerint előbbi járművek beszerzése 25, utóbbiaké körülbelül 12 milliárd forintba kerülhet.
Már az M1-es metrón is Szalóczy Pál hangja szólal meg, sőt, angol nyelvű bemondást is telepítettek.
A kontinentális Európa első földalatti vasúti pályáját 1896. május másodikán adták át a forgalomnak.