A BKV nyilvános beismerése: az M3-as metró kocsiszekrényeit újragyártotta a Metrovagonmas
Az orosz partner vállalta, hogy a felújítás során új és felújított alkatrészeket is beépít, a kocsiszekrényeket pedig újragyártja ugyanazért a költségért.
Az orosz partner vállalta, hogy a felújítás során új és felújított alkatrészeket is beépít, a kocsiszekrényeket pedig újragyártja ugyanazért a költségért.
Ferencváros hírportálja, a 9 hosszú cikkben vizsgálja „kinek a felelőssége, hogy az idei hőségben is hűtés nélküli járművekben kell utaznunk az észak–déli metrón.” Lapszemle.
A BKK ügyfeleinek utazási szokásait és igényeit vizsgáló reprezentatív felmérésből kiderült: az M2-es metrót kedvelik leginkább a fővárosban közlekedők. Hogy melyik két másik járat került fel a képzeletbeli dobogóra, megtudhatják cikkünkből.
Új szakaszba lép az Újjáéledő sugárutak városfejlesztési koncepció megvalósítása Budapesten.
A Lehel tér és Nagyvárad tér is bekapcsolódik az utasforgalomba május 22-én kora délután. A két utolsóként felújított állomás az M3 metróvonal különleges szerkezetű és jelentőségű megállóhelyei.
A Nagyvárad téren és a Lehel téren azonban május 22-ig nem állnak meg a vonatok, ezek az állomások addig pótlóbuszokkal, illetve alternatív járatokkal érhetők el.
Már megáll a metró az M3-as vonal utolsó két felújított mélyépítésű belvárosi állomásán is.
Hétköznaponként újra a teljes vonalon, Kőbánya-Kispest és Újpest-központ között jár az M3-as metró március 20-a, hétfő délutántól.
Az M3 metróvonal középső szakaszának megújult Deák Ferenc tér és Ferenciek tere állomásait. Mindkettő akadálymentesen elérhető.
Az M3-as metró felújítása újabb szakaszához érkezik: január 23-án megnyitják a Ferenciek tere és a Deák Ferenc tér állomásokat az utasforgalom előtt.
A Budapesti Közlekedési Központ a felújítás és a metrópótlás idején is folyamatosan figyelte a közlekedési hálózat működését, és a forgalmi adatok alapján összeállította a felújítás utáni hálózati változásokra tett javaslatát.
Az utolsó füstpróbával véget ér az új berendezések hatékony működésének ellenőrzése.
Az M3 metróvonal felújítása kapcsán harmadik és egyben utolsó alkalommal ír ki alkotói pályázatot 3–23 éves korig a BKV Zrt. Metró Felújítási Projekt Igazgatósága.
Az M3 metróvonalon közlekedő orosz metrókocsik – akárcsak a szerelvények teljes körű műszaki – karbantartása folyamatos, az esetleges problémák, és azok javítása járműkimaradást nem okoznak.
Forráshiány, rezsinövekedés, folyószámla-hitelek. A felmerülő többletköltségekre nem lehet felkészülni, kompenzációra van szükség. BKV Zrt., 2022–23.